Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pimpin väri kaipais lisäselvitystä. Ensinnäkin maanosa, afrikka, aasia, eurooppa? onks 17v erivärinen ku 70v? Nykyään jotkut valkaiseekin. Vai koskiks valkaisut anneleita?

- - - Updated - - -

Aaa kello on vaiks mitä. Nyt japanin mersu tulille ja äkki kotii. Ehtisinkö hakee siwasta mässyä ->

Kyllä mä näkisin, että tää väri mikä mun sieluni silmissä vilahti, oli ehkä tämmönen etelä-amerikan pohjoisosissa asustavan parikymppisen fitnesskissan suvunjatkamisvälineen sisäpinnan limakalvot kierron ekalla viikolla. Eli se tukkahan on kokoajan vähän märkä ja turpee siinä tapauksessa.

Missään nimessä mitään vanhanaikaista sinipunasen pihvin vivahdetta en edes ajatellut. Se on niin kaheksakeet -lukua!

pippeli

- - - Updated - - -

Lultaa tuli.

lulu.webp

Et kai sä vaan väitä että Soulin kesäolympialaisissa on tällä hetkellä menossa Suomi-Venäjä ottelu?!? Ja mitäs vittua, mä olen töissä!

Hyvä, kaunis ja puhdas ajatus ja vehje.

- - - Updated - - -

Nyt mä lähden, Suomi menestyy valtavan hienosti ja multa menee kaikki ohi. Kukitus on alkamassa Lauran hiihtostadionilla.

Sosiaalinen media on kyllä kätevää. Ei tartte kattoa telkkaria, tsekata tulosruutua tai teksti-tv:tä kun kaikkia Suomen kannalta miellyttäviä tuloksia revitellään tuolla oikein urakalla.

Ja seinän takaa kuuluu karjahduksia, uskon että jokainen niistä on yks maali.

Johny on asemissa b-pisteen kaarella.

On keskiviikko, ja pitäisi tehdä valinta, 9mm vai .45. No mennään fiilispohjalta.

Back
Ylös Bottom