Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunpa tulis joka kanavalta pelkkää luontoradiota 24 / 7. Sitä minä haluaisin.

- - - Updated - - -

Aina kun napsauttas blaupunktin päälle niin kuuluis jotain taivaanvuohen päkätystä. Aissaatana se olis hyväksi meille kaikille.

- - - Updated - - -

Ja hotelleissa olis semmosia maksullisia kanavia erikseen mutta niistäkin tulis pelkkää luontoradiota. Siellä kuunneltais sitten vaan nussivia taivaanvuohia.

Samaa odottelen. Mäkkäri on vissiin koko aamun ollut myös juontamassa? Harvakseltaan kuullut tänään radiota.

Ja ai että oli hyvää nakkikeittoa. Kotona on vielä pohjalliset jäljellä.
Te olette väärässä, muutos on aina pahasta. Jenny, Mäkkäri ja Aino oli paras kokoonpano kautta aikain. Siihen jos sais vielä Jani Nivalan ja Vikin takas jatkoja juontamaan.

Ja diskossa varsinkin tulis pelkkää luontoradiota. Kyllä vituttu ihan karmeesti kun kävin diskossa lauantaina, hirvee meteli ja tungos ja kaikin puolin ärsyttävää --> luontoradio kiitos

Te olette väärässä, muutos on aina pahasta. Jenny, Mäkkäri ja Aino oli paras kokoonpano kautta aikain.

"radiojuontajia"

Kuulostaa tosi ärsyttävältä ärsyttävältä porukalta. Mikä nimi on ees "Mäkkäri"? Toisin kuin PPPetelius.

- - - Updated - - -

Itse ottaisin nuo lisälaktoosilla, jotta pääsis suorittaan vielä kurjuusturskahduksen.

kurjuus paska housussa tois tähän maanantaihin toki aivan uuden aspektin

- - - Updated - - -

Toivon että kukaan ei puhuisi minulle tänään mitään.

Amnestylle menee kymppi kuussa. Huomasitko, että kerroin jotain hyvää rahan lahjoittamisesta yhdessä lauseessa. Oon ihan sairaan pätevä.

Olette kyllä arvon herra, huomaan että olette ehtineet jo charmanttiin 81 vuoden ikään. Että ehtoopäivää herralle, saanen tästä poistua jos vaikka jotakin maaruun pikkuhiljaa, monsieaur.

- - - Updated - - -

Ja vielä, päivän sotsitärpit tähän kiitos. Monsieaurille tiedoksi, siellä on semmoiset olymppialaiset!

Arvon herra kersantti. Poistukaa vaan. Taakse.

LumpPPialaisia olen yrittänyt boikotoida, joskin siinä kovin hyvin onnistumatta.

Nimittäin soulin kesäolympialaiset

- - - Updated - - -

Lieautenant JohnyV poistuu, kiitän herra kersantti. Ei mielellään perseeseen herra kersantti.

- - - Updated - - -

Semmoinen lajikin on muistaakseni olemassa kuin "olymppilaisten boikotoimis epäonnistumis-skilssit". Itselleni aika vahva laji.

Te olette väärässä, muutos on aina pahasta. Jenny, Mäkkäri ja Aino oli paras kokoonpano kautta aikain. Siihen jos sais vielä Jani Nivalan ja Vikin takas jatkoja juontamaan.

Joo siis hyvä show oli, ei siinä. Mitä nyt Aino oli välillä ärsyttävä. Mielenkiinnolla vaan uutta odottelen.

Tuo mainitsemasi kokoonpano oli vielä varsin hyvä, mutta viime vuodet se on kyllä ollut melkoisen sekavaa. Etenkin silloin kun Timppa tai Jenni oli liikaa äänessä. Väittäisin että tällä kertaa muutos on parempaan suuntaan, vaikka Jenni taitaa vielä kokoonpanossa ollakin.

Tuo mainitsemasi kokoonpano oli vielä varsin hyvä, mutta viime vuodet se on kyllä ollut melkoisen sekavaa. Etenkin silloin kun Timppa tai Jenni oli liikaa äänessä. Väittäisin että tällä kertaa muutos on parempaan suuntaan, vaikka Jenni taitaa vielä kokoonpanossa ollakin.
Ei Jenni, vaan Jenny. Joka siirtyi tovi sitten tuottamaan tuota ohjelmaa.

Tovi = vuosi tai kaks :D

Ja diskossa varsinkin tulis pelkkää luontoradiota. Kyllä vituttu ihan karmeesti kun kävin diskossa lauantaina, hirvee meteli ja tungos ja kaikin puolin ärsyttävää --> luontoradio kiitos

Oliko naisiall alyhyitä hameita? Koskahan mä oon käyny viimeksi diskossa? En muista. Saattaa ajoittua jopa syyskuulle, kun olen viimeksi nopeasti piipahtanut.

Tiesittekös että olen jo niin varttunut, että siitä on vuosikaudet ku olen viimeksi kuunnellu yleäksää. Koska sielä soi aivan kaamea jumputusmusiikki. Viimeset 7v olen kuunnellu 99,5% radio rokkia. Enne rokkia oli pakko kuunnella ylexää töissä koska se oli ainoa siedettävä vaihtoehto, vaikkakin jumputuspaska soi. Nykyään kuuntelen jopa raadio suomea mieluummin ku äkssää. Autoillessa siis rokin katvealueilla.

e.Tuli muuten selkäpiitäkarmivia muistoja mieleen just ny. Kekkähän ne kaks setää oli vissiin iltapäiväs jotka soitti monta kertaa päiväs sitä parbababa straissanttia. Hyhhyh!

Oli niillä kai aika lyhkäsiä, en oikein saanut kunnolla yhtäkään kiinni että jäi sillä tavalla lähempää tarkastelematta. Mutta savukoneen sauhua ja kamalaa meteliä ja kimmeltävää paitaa oli ja sillälailla. Ja sitten loppuillasta semmonen kepangirulla.

Mulla soi tällä hetkellä Yle Puhe, se on hyvä.

- - - Updated - - -

Puhuvat Tahko Pihkalasta.

Käytä seraavalla kerralla vokot takstiikkaa kun menet diskoon. Valitse pöytä jossa on runsaasti ohikulkuliikennettä, vaikkapa baaritiskin tuntumasta, ja könnää siinä koko ilta ja seuraa ohikulkuliikennettä. Ei tarvii saada yhtään lyhythameista kiinni koska voit tarkistaa heidät siinä kaljanjuonnin ohessa. Melko tympeäähän tuo on, ei se ilta montaa tuntia kestä, mutta kyllä sitä muutaman kerran vuodes pitää käydä itteensä kiusaamas. Poistua mukavuusalueelta, eli rokkiklubilta.

Nyrkki perseeseen kuulostaa kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta, jos toinen on tää työssä oleminen. Mutta vain sirorakenteinen nyrkki, kuten eventan, käy.

Valitettavasti olen unohtanut viikonloppuna nyrkkini jonnekin. Palataan asiaan kunhan löydän ne.

Back
Ylös Bottom