Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terveisin punaviini.

Mitä punaviiniä? Itse join tuossa homoviiniä suoraan Kaliforniasta. Bear flagia (goatse-punkku), joka taitaa olla suunnilleen viiden rypälelajikkeen sekoitus. Totesin sen jo kesällä huipuksi ennen kuin Kauppalehden Optiossa muutama viikko sitten arvosteltiin se hintaansa arvokkaammaksi viiniksi (+).

Kuulostaa täydelliseltä! Tarttee parin viikon päästä kokeilla ku lähden keikalle ja radalle ja mitä näitä nyt on.

Meil on täs tää offtopic lounge. Tää on ihan hyvä? Mimmonen paisti mää oon? Semmonen kuivahtanu, koppurainen ja liian suolanenki? Yäk!

Joo kannattaa kokeilla. Hinnalla ne yleensä on pilattu, mutta harvemmin niillä tulee kännejä juotua. Saa mitään irtikään niistä, jos liian humalassa juo.
Ja hyvä paisti olet ;)

En tiedä montakaan parempaa asiaa kuin Pink Floydin kuuntelemisen sohvalla munasillaan kylpytakissa viskilasi kourassa. Levy on toki Wish you were here, joka on jotain aivan älyttömän tajutonta.

Emmää ainaskaan oo. Puntilla kävin töiden jälkeen ja Happy Joen tuossa korkkasin.

Happy Joe on aika makeeta tavaraa, mutta silti varsin hyvää. Ootko maistallut Henry Westonsin tai Thatchersin tuotoksia? Niissä on särmää.

Mitä punaviiniä? Itse join tuossa homoviiniä suoraan Kaliforniasta. Bear flagia (goatse-punkku), joka taitaa olla suunnilleen viiden rypälelajikkeen sekoitus. Totesin sen jo kesällä huipuksi ennen kuin Kauppalehden Optiossa muutama viikko sitten arvosteltiin se hintaansa arvokkaammaksi viiniksi (+).

Mehua. Kaikki mehua.

En tiedä, punasta se on ja laatikosta, joten pikkurilli ei seiso. Mutta tämä tästä, kohta lähen kattoon jäikö mansesteriin yhtään kuukerinnelliä vokotin jäljiltä. Onneks santse on kiinassa, ni ei tuu sitä mielipahaa.

Lääkkeet!

Edit. Noni saattanson. Heräshän tämäkin ketju.

Kukkuu saatana. Minä lähen nukkuun! Aamulla taas naama norsunkikkuralla töihin! Ja sitte kyykkiskyykkis jottei perC häviä aivan kokonaan. Ei pysyis sitte ennää housutkaa jalasha. Höhöö. Öitä.

Kukkuu saatana. Minä lähen nukkuun! Aamulla taas naama norsunkikkuralla töihin! Ja sitte kyykkiskyykkis jottei perC häviä aivan kokonaan. Ei pysyis sitte ennää housutkaa jalasha. Höhöö. Öitä.

Öitä. Mäkin meen huomenna kyykkii. Tosin tanko on etupuolella.

Edit. Tuo ei todellakaan ollut ajateltu mitenkään kaksimielisesti, jos jollain jotain sen suuntaista tuli mieleen (huomaa pieni m-kirjain).

Täälä on kaikkia puheita ollu mun ja johnyn bromacesta, enempää kantaa ottamatta, sanoisin että IMP ja kaira on kohta samalla reiällä, jos tiedätte mitä tarkoitan. Itse en tiedä. Pinkkufiltterin läpi on vaikea kirjoittaa! Öitä myös yhdessä eriksrrn!

Mitä te täällä päivystätte kun töllöstä tulee Bondia?! Tosin näiden 5min mainostaukojen aikana ehtii hyvin lukea ketjun uusimmat.

Hyvää huomenta :) Olipahan katkonainen yö. Tai no ainahan mun unet vähän katkeilee, mutta viime yönä jotenkin ekstrapaljon. Ei anneta sen nyt valtavasti haitata, eväät reppuun ja töihin.

Back
Ylös Bottom