Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Veikkauksia mikä on vastaus jos käyn ystävällisesti huomauttamassa samassa vaunussa istuville mölyäville nuorille, että anteeksi mutta haluaisin kuulla musiikin omissa kuulokkeissani...

Melkein vois kirjoittaa tuonne vitutusketjuun, mutta menköön Off-topicina. Meil on kotona tuo infektioaltis keuhko-, suoli- , sunmuuta - perussairas poika, jonka kanssa saa olla aina varpaisillaan missä liikkuu ettei saa pöpöjä. Influenssarokotus on annettu, sen voi antaa kun siinä ei ole eläviä ainesosia. Myös minulla on rokote otettuna mutta lapsen äiti ei voinut sitä ottaa. No nythän se sitten pamahti sikainfluenssatesti positiivisenä äipälle. Että sillai. Nyt sit kädet ristissä täällä toivotaan et rokotussuoja pitää. Ja et tuo tauti ei pahene tuosta tuolla äipällä, muuten se pitää roudata sairaalaan. Ja kaikille niille jotka vinkuu maailmalla, että influenssarokotteet on turhia, niin sanon vaan että voi ne turhia ollakin juuri teille, mutta ympäristöllenne ne eivät ole.

Ai niin auto leviää, tonnin remppa taas edessä.

Veikkauksia mikä on vastaus jos käyn ystävällisesti huomauttamassa samassa vaunussa istuville mölyäville nuorille, että anteeksi mutta haluaisin kuulla musiikin omissa kuulokkeissani...

Naureskelevat ja sanovat "juu....", ja sama älämölö jatkuu.

Yks nuorista: "No kai me ny vittu saadaan jutella?" Toinen: "Joo joo..." Kolmas: "No ohan sulla ne kuulokkeet? Et kai sä meitä sit kuule?" Neljäs: "No voi nyt vittu..."

Jospa ne alkaa ystävällisesti opettaa mummoa musiikkisovelluksen käytössä? Itse laitoin kesällä eräälle seniorikansalaiselle soittoäänen päälle, kun tuli neuvoa kysymään.

Aattelin olla töissä kans tän viikonlopun että saa rästihommia kiinni. Toisella ruudulla työt, toisella yle areena. Jääkiekkoo, hiihtoo ja taas lätkää. Aika heikko panostus kun katse harhaili. Sai sitä nyt jotain tehtyä..

Jospa ne alkaa ystävällisesti opettaa mummoa musiikkisovelluksen käytössä? Itse laitoin kesällä eräälle seniorikansalaiselle soittoäänen päälle, kun tuli neuvoa kysymään.

Syksyllä bussissa vanhempi duunarimies tuli kysymään neuvoa kosketusnäytön käytön kanssa. Se olokin aika erikoinen näyttö, voimaa piti olla kohtalaisesti, jotta kosketus noteerattiin. Lopulta kun se selvisi, läytön opettaminen meni helposti. Ja sit tulikin mun oma pysäkki.

Melkein vois kirjoittaa tuonne vitutusketjuun, mutta menköön Off-topicina. Meil on kotona tuo infektioaltis keuhko-, suoli- , sunmuuta - perussairas poika, jonka kanssa saa olla aina varpaisillaan missä liikkuu ettei saa pöpöjä. Influenssarokotus on annettu, sen voi antaa kun siinä ei ole eläviä ainesosia. Myös minulla on rokote otettuna mutta lapsen äiti ei voinut sitä ottaa. No nythän se sitten pamahti sikainfluenssatesti positiivisenä äipälle. Että sillai. Nyt sit kädet ristissä täällä toivotaan et rokotussuoja pitää. Ja et tuo tauti ei pahene tuosta tuolla äipällä, muuten se pitää roudata sairaalaan. Ja kaikille niille jotka vinkuu maailmalla, että influenssarokotteet on turhia, niin sanon vaan että voi ne turhia ollakin juuri teille, mutta ympäristöllenne ne eivät ole.

Ai niin auto leviää, tonnin remppa taas edessä.

Auts. Ei ole kyllä turhalla onnella teitä potkittu. Toivotaan tosiaan ettei pahene äiti-ihmisen tila eikä varsinkaan tartu pikkupotilaaseen :(

En tiedä montakaan parempaa asiaa kuin Pink Floydin kuuntelemisen sohvalla munasillaan kylpytakissa viskilasi kourassa. Levy on toki Wish you were here, joka on jotain aivan älyttömän tajutonta.

Happy Joe on aika makeeta tavaraa, mutta silti varsin hyvää. Ootko maistallut Henry Westonsin tai Thatchersin tuotoksia? Niissä on särmää.

Tää on mun eka Happy Joe, ihan tämmönen limujuttuhan tää on. Mutta ei pahimmasta päästä kuitenkaan. En ole noita maistanut ollenkaan. Oon sellainen irkkutyyppisten siiderien ystävä, eli ei mielellään liian imelätä.

Tää on mun eka Happy Joe, ihan tämmönen limujuttuhan tää on. Mutta ei pahimmasta päästä kuitenkaan. En ole noita maistanut ollenkaan. Oon sellainen irkkutyyppisten siiderien ystävä, eli ei mielellään liian imelätä.

Nuo mitä tuossa mainitsin ovat melkoisen perinteikkäitä englantilaisia siiderivalmistajia. Kuivaan päin suurin osa tuotoksista kallellaan. Kannattaa noihin tutustua joko alkon hyllystä mukaan poimimalla tai sitten jos olutpaikkoihin eksyy, niin usein noita löytyy pullossa myös kylmästä.

Nuo mitä tuossa mainitsin ovat melkoisen perinteikkäitä englantilaisia siiderivalmistajia. Kuivaan päin suurin osa tuotoksista kallellaan. Kannattaa noihin tutustua joko alkon hyllystä mukaan poimimalla tai sitten jos olutpaikkoihin eksyy, niin usein noita löytyy pullossa myös kylmästä.

Kuulostaa täydelliseltä! Tarttee parin viikon päästä kokeilla ku lähden keikalle ja radalle ja mitä näitä nyt on.

Get a room. No backsidesandwiches!

Kaira on paisti, kuulin juttua.

Terveisin punaviini.

Meil on täs tää offtopic lounge. Tää on ihan hyvä? Mimmonen paisti mää oon? Semmonen kuivahtanu, koppurainen ja liian suolanenki? Yäk!

Unohdin lisätä: jos tiedät mitä tarkoitan... Lisätietojen tinkaaminen on verrattavissa tiedottomassa tilassa olevan ihmisen hyväksikäyttöön. Eli raiskaus.

- - - Updated - - -

JohnyV kertoo maanantaiaamuna lisää. Itseasiassa.

Back
Ylös Bottom