Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkauksia mikä on vastaus jos käyn ystävällisesti huomauttamassa samassa vaunussa istuville mölyäville nuorille, että anteeksi mutta haluaisin kuulla musiikin omissa kuulokkeissani...
Veikkauksia mikä on vastaus jos käyn ystävällisesti huomauttamassa samassa vaunussa istuville mölyäville nuorille, että anteeksi mutta haluaisin kuulla musiikin omissa kuulokkeissani...
Jospa ne alkaa ystävällisesti opettaa mummoa musiikkisovelluksen käytössä? Itse laitoin kesällä eräälle seniorikansalaiselle soittoäänen päälle, kun tuli neuvoa kysymään.
Melkein vois kirjoittaa tuonne vitutusketjuun, mutta menköön Off-topicina. Meil on kotona tuo infektioaltis keuhko-, suoli- , sunmuuta - perussairas poika, jonka kanssa saa olla aina varpaisillaan missä liikkuu ettei saa pöpöjä. Influenssarokotus on annettu, sen voi antaa kun siinä ei ole eläviä ainesosia. Myös minulla on rokote otettuna mutta lapsen äiti ei voinut sitä ottaa. No nythän se sitten pamahti sikainfluenssatesti positiivisenä äipälle. Että sillai. Nyt sit kädet ristissä täällä toivotaan et rokotussuoja pitää. Ja et tuo tauti ei pahene tuosta tuolla äipällä, muuten se pitää roudata sairaalaan. Ja kaikille niille jotka vinkuu maailmalla, että influenssarokotteet on turhia, niin sanon vaan että voi ne turhia ollakin juuri teille, mutta ympäristöllenne ne eivät ole.
Ai niin auto leviää, tonnin remppa taas edessä.
Emmää ainaskaan oo. Puntilla kävin töiden jälkeen ja Happy Joen tuossa korkkasin.
Happy Joe on aika makeeta tavaraa, mutta silti varsin hyvää. Ootko maistallut Henry Westonsin tai Thatchersin tuotoksia? Niissä on särmää.
Tää on mun eka Happy Joe, ihan tämmönen limujuttuhan tää on. Mutta ei pahimmasta päästä kuitenkaan. En ole noita maistanut ollenkaan. Oon sellainen irkkutyyppisten siiderien ystävä, eli ei mielellään liian imelätä.
Nuo mitä tuossa mainitsin ovat melkoisen perinteikkäitä englantilaisia siiderivalmistajia. Kuivaan päin suurin osa tuotoksista kallellaan. Kannattaa noihin tutustua joko alkon hyllystä mukaan poimimalla tai sitten jos olutpaikkoihin eksyy, niin usein noita löytyy pullossa myös kylmästä.
Get a room. No backsidesandwiches!
Kaira on paisti, kuulin juttua.
Terveisin punaviini.