Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskos se tänään ohjelmassa vähän punttireeniä - sen jälkeen voikin loppupäivän penkkiurheilla! Mäkäräisen kannustusta mitaleille, eikös niin? :)

Nuorisolle ilmainen vinkki:
Älkää koskaan ikinä juoko viinaa.
Raportti seuraa paljon myöhemmin. Ei ole tapana ohi sormien kirrjoteella!
Ps. Mitäs me ammattilaiset nyt inspiroitais tässä suorassa bussissa Hämeenlinnaan? Ei ainakaan oteta palautusjuomaa, hyi saatana.

Kyllä voi olla kroppa jumissa. Sattuu kuin olis pesarilla hakattu pitkin kroppaa. Makaan koko päivän, syön ja seuraan olympialaisia. Hyvä plääni.

Toissapäivänä alaselkä jumahtanut sjmv:saa ja tänään ei meinannut sen takia päästä sängystä jaloilleen. Otinkin (liian vahvan?) lihastenrentouttajatabun ja olin hetken huppelissa. :D

Ilimanevvinkki:

Jos haluaa apteekissa syystä tahi toisesta asiakaspalvelua, likaset lenkkarit, vanhat verkkarit, tahranen talvitakki, pariviikkonen parta ja huppu vielä kaiken kruunuksi alkaa olla semmonen yhdistelmä, että täti suorastaa juoksee tiskin takaa ja ääni väristen huutaa, josko voisi olla avuksi.

Perustele? En ole alkoholipitoisiin juominkeihin koskenut tänä vuonna kertaakaan!

Se nyt vain on semmoinen tyhmä sanonta mikä tuli mieleen (ei se pölynimuri) kun itse olen vahingossa humalassa. Ja kaks kuukautta oli taukoo itelläkin. Sitäpaitsi mä rakastan teitä enemmän ku JJudoHemmo85

- - - Updated - - -

Ja pidempään.

Katsoin kans jotta onhan kaunista ulkona. Palasin takaisin hämärään makkariin katsomaan Simpsoneita. Neljältä pitää muistaa kääntää kanava olympiakisojen puolelle kun akat hiihtää ja ampuu.

Back
Ylös Bottom