Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ens viikolla tullee rahaa. :evil: Hinnoittelin juuri 60 vaatetta/esinettä kirppikselle myyntiin. :)

Hyllyllä on jo pari vuotta ollu savon viina pullo josta ei oo kun jotkut parit snapsit otettu. Noh aattelin tuosta saunaan tehdä yhden paukun, mutta onhan tämä tuohon russian standard vodkaan verrattuna vaan melkosta kuraa! :D

Must on alkanu tuntuu, että lauantai saattas olla mun viikon tehokkain työpäivä. Viides tunnis oon ehtiny lähettää 10-20 tärkeetä sähköpostia, hankkii firmalle mahollisesti uuden suuren asiakkaan, tsekannu malliin tehdyt korjaukset, ettiny virheitä, tarkastanu piirustuksia, jutellu tiiminvetäjien kanssa tulevasta, antanu lisää töitä omalle tiimille, hankkinu töitä toiselle tiimille, juanu kahvia ...jne...

Vittu mä oon kone :D

Must on alkanu tuntuu, että lauantai saattas olla mun viikon tehokkain työpäivä. Viides tunnis oon ehtiny lähettää 10-20 tärkeetä sähköpostia, hankkii firmalle mahollisesti uuden suuren asiakkaan, tsekannu malliin tehdyt korjaukset, ettiny virheitä, tarkastanu piirustuksia, jutellu tiiminvetäjien kanssa tulevasta, antanu lisää töitä omalle tiimille, hankkinu töitä toiselle tiimille, juanu kahvia ...jne...

Vittu mä oon kone :D

Toi kahvin juaminen on ehdottomasti se ykkösprioriteetti. ;)

Ai tänään on Suuri Kisapäivä. Otanpa peukun suusta ja pidän sitä ylhäällä.

Keksikääs joku sivubisnes päivätyölle, rahaa lisää kaivattas...

Nyt on maailma mennyt pois radaltaan. Olen töissä. Nautin kuukausipalkkaa. Missä järki? Kriden sairaalloinen strömsö asenne on tarttumassa minuun. Olis pitänyt juoda eilen enemmän.

- - - Updated - - -

Pitäisi kuulla futhermuckerin loveboat tunnelmia.

Kävin lukemassa suomi24 voimailufoorumia, ei saatana, hyvät naurut sain:face: Kyllä mä tiesin jotain dorkaa odottaa mutta kun niitä juttuja rupesi lukemaan niin kyllä matto vetäistiin jalkojen alta:wtf:

edit. Ei vittu, ei tuota pysty lukemaan, niin paskaa läppää.

Kävin lukemassa suomi24 voimailufoorumia, ei saatana, hyvät naurut sain:face: Kyllä mä tiesin jotain dorkaa odottaa mutta kun niitä juttuja rupesi lukemaan niin kyllä matto vetäistiin jalkojen alta:wtf:

edit. Ei vittu, ei tuota pysty lukemaan, niin paskaa läppää.

Joo toi on kyllä välillä sellanen paikka et sielä porukka ei tiedä mistään mitään, suomi24:ssa tyhmyys tiivistyy. Kyllä noissa bodaus keskusteluissakin on toisaalta aina 1-3 järkevää jotka heittää faktaa pöytään, ja loput on niitä joille fakta = oma luulo.

Tyhmää luettavaa saa myös kun ettii pakkotoisto suomi24, Mike Siren suomi24 tai Mika nyyssöllä suomi24 hakusanoilla, jengi oikeesti itkee noissa mistä milloinkin.

Olin tänään katsomassa painia. Näin siellä Marko Asellin ja tein huomion, että Ilimajokiset pikkupojat oli pistetty bodaamaan.

Back
Ylös Bottom