Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on massiivisia ongelmia. Oon ollu ottamas keskioluthoitoja täälä hoitolaitokses jo tunnin eikä meinaa huvittaa. Väsyttää vaan ankarasti. Taidan lähtee testaamaan seuraavan laitoksen tarjontaa, jospa tämä tästä. Heavymetalli alkaa raikaamaan voimakkaasti klo 21:15.

- - - Updated - - -

Paini :haart:

Pervo!

^Oliko reaktiolähtöjä?

Mun pitää nyt tunnustaa, että mä en painista ymmärrä yhtään mitään. Olin siellä vaan kannustamassa veljenpoikaa. Eli en tiedä.

- - - Updated - - -

Mulla on massiivisia ongelmia. Oon ollu ottamas keskioluthoitoja täälä hoitolaitokses jo tunnin eikä meinaa huvittaa. Väsyttää vaan ankarasti. Taidan lähtee testaamaan seuraavan laitoksen tarjontaa, jospa tämä tästä. Heavymetalli alkaa raikaamaan voimakkaasti klo 21:15.

Mihnä se hevimetalli oikein raikaa?

Saunaviuhahtaja?

Ei, vaan sielä on jaktens tid.

Olisin pelannu Carmageddonia(v. 1997) mut läppärissä ei riittäny teho. :D

irtakki vois vaihteeks taas linkittää jotain norsunmetsästysmusiikkia.

Mä oon tän missannu. Mut tässä Siikkerille toivemusiikkia ja ihanaa lauantai-iltaa kaikki höpönassut!

[video=youtube_share;9Ml3Qng6K_4]http://youtu.be/9Ml3Qng6K_4[/video]

- - - Updated - - -

Saunaviuhahtaja?

Ei, vaan sielä on jaktens tid.

No jos sielä on jaktens tid niin on sielä sit kans bastuvisan.

Uudet salihanskat. :haart: Hyvästi kovettumat! :evil:

Viikko treenaamatta ja alkaa tulla se fiilis, että kuihtuu olemattomiin eikä kohta jaksa nostaa tankoakaan :itku:. Nyt olo kyllä on jo melkein normaali olo mutta "melkein" ei riitä, pidän tiukasti lisää lepoa kunnes olo on täysin ok. Jos vaikka parin päivän päästä.

Back
Ylös Bottom