Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä viinanpiru meinaa nyt kosiskella. Saisko fitnessjuttuja ja viinaa mitenkään yhdistettyä? Esim näin:

- - - Updated - - -

Mitä laatua?
Tissuttetarkoitukseen vai rehelliseen humaltumiseen?

Mun tekis ehkä ensin mieli vähän tissutella ja sitten humaltua rehtimmin.

- - - Updated - - -

*tirsk*

valkkaripimpula

yäk

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä viinanpiru meinaa nyt kosiskella. Saisko fitnessjuttuja ja viinaa mitenkään yhdistettyä?

Eikös myös yöjuoksu ja syrjähyppy ole vahvasti fitnessin ja viinan yhdistäviä lajeja. Syrjähyppyjä ei vain retinapoikamiehet voi harrastaa. Yöjuoksua kyllä.

Mä lähden kyllä kohta ALkoOn.

- - - Updated - - -

Onkos täällä urheilutietäjiä? Jokos ne Soulin kesä- tai talviolympialaiset Alko?

Uskoisin MÖYKKYSEN osaavan vastata tuohon. Onhan hänellä suhteita venäjän suuntaan.

Mitä meinaat ostaa alkosta?

Onkohan matöfakör jo putkassa vai teminaalissa vai hunningolla?

Mutta missä on MÖYKKYNEN?

- - - Updated - - -

minusta skiikros ei ole olympialaisiin soveltuva laji

- - - Updated - - -

ainakaan jos sattuu olemaan kesäolympialaiset

MÖYKKYNEN on poistunut keskuudestamme ennaltamääräämättömäksi ajaksi.

Veikkaan että fätömäköri on erikoisleveässä terminaaliputkassa.

Minä taidan ostaa punaviiniä ja ns tillipulloksi pienen jallumatin.

Mulla on kaapissa keskiolutta. Mun ei tarvi vierailla lakossa. Karhua, riittävästi, sekä kaksi yksikköä erikoistuotteita. Jotain pale alea taisivat olla lla.

Täytyis oikeen joku päivä ottaa asiaksi ja juoda ne, etteivät pääse vanhenemaan. Edellisistä alkosta ostamistani tuotteista puolet meni vanhaksi ja joutu kaatamaan viemäriin.

Jos oikein haluttaisiin että ihmiset käyttäytyis tuolla kylillä niin putkassa soitettaisiin oikein diskanttivoittoisesti vuorotellen Raptoria ja Klamydiaa. Sitten aina joka kymmenes kipale vois olla Celine Dionin my heart will go on ja toki eräänlaisena yllättävänä alakoukkuna tulis joku Jesse Kaikurannan itsemurharalli just kun sitä vähiten odottais. Ei sinne kukaan haluaisi joutua.

- - - Updated - - -

Minäkin kaadan ihan aika useinkin viinaa viemäriin.

- - - Updated - - -

Ja pienestä kuvaputkitelevisiosta näytettäisiin repeatilla jotain suomenruotsalaista ajankohtaisohjelmaa.

Mulla oli kyseessä a-luokan olut.

Mä oon muuten tässä kohta menossa klamydian keikalle. Lippuki on jo ostettu. höhö
Mutta livenä se ei tule diskanttivoittoisena.

Ai pitikö siitä maksaa että joutuu sinne? Hui kamala. Kllllamydiä tekee mulle semmosen olon että ihan kuin olis krapula ja masennus ja itsetuhoisia aikeita. Ei oikein uppoa. Tulee paskahätäkin kun sitä kuulee.

- - - Updated - - -

Mun varhaisaikuisuuden suosikki Aerosmith tulee helssinkiin joskus alkukesästä, sinne mulla on lippu ostettu.

- - - Updated - - -

Mutta kuinka jumaleissön mä vielä täällä kökötän kuin mikäkin rotta, nyt äkkiä ranskatar (kylmänä) käyntiin ja a-pisteen kautta kotiin ja saunanlämmityspuuhiin.

- - - Updated - - -

Fatömäköri antakoon jossain vaiheessa reissuraporttinsa nimellä:

Seksuaalisen heräämisen ekskursio itämerellä --> Mikki Hiiri merihädässä - vain pikku jalka pilkistää

Perjantai.

tumblr_mw2v2fhJsz1sffl1jo1_r2_500.webp

irtakki vois vaihteeks taas linkittää jotain norsunmetsästysmusiikkia.

Mä oon muuten tässä kohta menossa klamydian keikalle.

Sain joskus asiakkaalta ruusun ja illalla annoin sen takahuoneessa Klamydian rumpalille. Se kaatui söpösti siihen maahan kun irrotti kätensä seinästä ottaakseen multa sen kukkasen. Hassu juttu oli.

Ehkä alkoholilla oli osuutta asiaan. Ei mulla siis.

Back
Ylös Bottom