Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ärsyttää toi Revolution-sarjan epätarkkuus. Jos sieltä on kaikki sähkö kadonnut, niin miten se muka on kuvattu? Häh? Kysynpä vain.

Ei mene läpi, että on kuvattu tällaisella. Liian tarkka kuva.

2761569-old-8mm-cine-film-camera-with-turrent-and-crank.webp

[video=vimeo;86060521]http://vimeo.com/86060521[/video]

Ärsyttää toi Revolution-sarjan epätarkkuus. Jos sieltä on kaikki sähkö kadonnut, niin miten se muka on kuvattu? Häh? Kysynpä vain.

Ei mene läpi, että on kuvattu tällaisella. Liian tarkka kuva.

katso liitettä 111540

Mietin eilen Criminal Mindsin takaa-ajoa katsoessa että onpas rohkea kuvaaja poliiseilla matkassa. Oon kattonut liikaa Poliisit- ja Lainvalvojat -sarjoja varmaan.

Mun varpaat on jääs. Kastu tennarit töihin kävelles jo 7h sitte... Hyrrrrr...
Kämpille ku pääsen, ni vedän Dindyn tekemät ihanat paksut villasukat jalkaani :)

Oliko vain kotoinen klamydia?

Johnny taas palaveris (naisia naurattamas)?

Täytyy ottaa kovat keinot käyttöön hänet internettiin houkuttelemiseksi!

Italiaano.

11_calendars_july_12.webp

Voi jumatsuikka onkos siinä Diavel divaanina?

Mä ajelin tuolla kylillä äsken ja oli juttelin samalla puhelimeen (Lumia). Siellä oli vanhempi konstaapeli toisessa päässä. Tuli mustamaija vastaan niin hihkasin vanhasta muistista että "ai vittu ootas hetki, tulee poliisit vastaan". Hyvä!

- - - Updated - - -

Mun tekee mieli ottaa tänään muutama muki mutta vain sen verran että kykenen huomenna heti aamupäivästä salille.
Jokos futamukeri on terminaalivaiheessa?

- - - Updated - - -

Mun tekee mieli ottaa tänään muutama muki mutta vain sen verran että kykenen huomenna heti aamupäivästä salille.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

klik klik klik klik klik klik klik mikävittutässäonkueitoimi klik klik klik

Huh saatana.
Täytyy soittaa maamme pääkaupunkiin ja käskee niitä äkkiä leventään kaikkee mahollista mitä vaan voi. Tuli semmosella nuoren varsan innolla rynkytettyä aamujumpat. Ainoo miinus nyt, että joutuu lähteen alasti kun vaatteet ei mee enää päälle :(
Ja boonuksena tälle päivää, taas ollaan uusilla kilolukemilla ruumiinpainossa.

Noh, vaateonkelmaan auttaa palautusjuoma Fingerporin tyyliin ja eiköhän sitäkin nautita tänään sen verran, että loppuu tämä hehkutuksen tapainen lopuks elämää.
Vituttaa jo valmiiks maanantai.

- - - Updated - - -

Terminaalivaiheeseen aikaa noin 7 h.

- - - Updated - - -

Täytyy himmailla että pääsee laivaan sisälle.

Mikäs tuo Groupon on? Sieltä saisi vaateliikkeeseen lahjakortin edullisesti. Onko tuo nyt jotain kusetusta?

Pitäskö herätellä pientä lounasaiheista keskustelua? Kuulisin mieluusti listan seuraavista:

a)pääraaka-aine
b)lisuke
c)ruokajuoma
d)mahdollinen jälkkäri

Myös eri vaihtoehtojen punnitseminen on tervetullutta!

Sä oot selkeesti kielimiehiä.

Haluutko kuulla saman enklanniksi, entä venäjäksi? Ruotsiksiki voisin osata, mutta en halua osata.

- - - Updated - - -

Pitäskö herätellä pientä lounasaiheista keskustelua? Kuulisin mieluusti listan seuraavista:

a)pääraaka-aine
b)lisuke
c)ruokajuoma
d)mahdollinen jälkkäri

Myös eri vaihtoehtojen punnitseminen on tervetullutta!

a)liha
b)peruna
c)maito,kevyt
d)porkkanaraaste

En ole rusinoiden suuri ystävä. En esim. tykkää rusinapullasta, rusinoista simassa, rusinoista klökissä. Ainoastaan maksalaatikon nautin rusinoilla.

Back
Ylös Bottom