Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katoin heti että onpa hiton pieni satula... tai toisena viimeistään.

No niin, pakkiksen naiset! Ei muuta kuin narutoppi päälle, sohvalle rötväämään ja kakkua naamariin niin että tuntuu. Nimipäiväänsä viettää Alli.

No niin, pakkiksen naiset! Ei muuta kuin narutoppi päälle, sohvalle rötväämään ja kukkoa naamariin niin että tuntuu. Niin päiväänsä viettää Alli.

Ja jopa sitten palaa NALLI! Mutta kylläpä oli aloittelijamainen viesti.

- - - Updated - - -

Mustikkakukko oli muuten hyvää. Vaniljakastikkeella.

Missä Sanze.

Hakekaa hänet hyvin pian paikalle.

Kerro huolesi :)

Tuossahan hän vieressä makoilee ilman rihman kiertämää. Ulkona on pakkasta, mutta täälä on kuuma. Jos tiedät mitä tarkoitan.

:D

En ole kahteen vuorokauteen miettinyt mitään muuta kuin santsen tissejä.

Minä en ole ikinä miettinyt mitään muuta.

tissit.webp

LOL kun meni aamupäivä ennätysnopeasti... aloin heti kasilta kyhäämään Exceliin hienoa makroa ja siihen keskittyessäni vilkaisin kelloa seuraavan kerran vasta viittä vaille kaksitoista ja lievällä "WTF"-fiiliksellä, kun mielestäni ehdin puuhastella vasta pikkuhetken :wtf:.

Vähän samantyyppinen tapahtuma kun joskus muinoin kävi itellä SA-int -aikoihin.

Mosaleiri tammi-helmikuun vaihteessa, pakkasta se kuuluisat yli -20 astetta ja yövartio makuupoterossa. Tunnin vuorot. Siinä kun oli aikansa maannu, ite arvioiden että n.45-50 minuuttia, kysyin vartioparilta, että mahtaakohan se kello olla jo kohta tasan (oletus siis että 10 minuuttia jäljellä). Vastaus: 14 minuuttia sitten vuoro alko. Kyllä vitutti.

Jumalauta, tästäkin herkusta jo yli kymmenen vuotta aikaa. Eli vähän niinku ois kaheksalta alottanu tekeen ekseliä ja nyt nostaa päänsä ni kello onkin jo kakstoista. GODDAMN.

Minkä järjettömyyden takia mä oon täälä enkä tuola. Seitan. Heti ku pääsen kotio, meen päräyttään mopon tulille ja kaasuttelen sitä niin kauan kun tankissa riittää pensa.

Mä vähän veikkailen että kohta saadaan uusi pakkispariskunta.

Johny+Siikkeri+messari=:haart:

Kyllä se vähän vaikuttais siltä että Retinapoikamiehen päivät on kohta luetut. En ole kyllä nyt varma että onko tää nyt semmonen miehekäs latinotapa vai mitä vittua?

Kyllä se vähän vaikuttais siltä että Retinapoikamiehen päivät on kohta luetut. En ole kyllä nyt varma että onko tää nyt semmonen miehekäs latinotapa vai mitä vittua?
Jos saadaan jostain vielä pari tyyppiä lisää niin vedetään Y.M.C.A...

Frau Himmlerkin on löytänyt Veskun, aivanmahtavaa:D

Pakko jatkaa vielä tällä ensiesiintymisensä jo ammoisina aikoina tehneellä GIFfillä:

MiljoonaBileet.gif

- - - Updated - - -

Onneks mä en oo nainen (tai elävä olento), jonka Vesa ottaa tolla ilmeellä.

Back
Ylös Bottom