Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silti kuitenkin lihatiskillä työskennellessäni ihmiset tuli varta vasten vittuilemaan, vaikka mulla oli siinä useampikin äärimmäisen teräväksi teroitettu massiivinen lihaveitsi kädessä...

Hei tänään pääsee painimaan ja puntille!!! Tanssiva banaani! :dance:

Se on muuten jännä juttu miten töissä ollessaan sitä saa tuntemattomilta ihmisiltä osakseen käsittämätöntä vittuilua täysin ilman syytä tai aivan mitättömästä syystä. Ei semmoista tapahdu töiden ulkopuolella, ellei vittuilijalla oikeesti viiraa päässä tai ole liikaa alkoholia veressä.

Koskas koittaa se suuri hetki, että pääset kilpaa könyämään?

Se on muuten jännä juttu miten töissä ollessaan sitä saa tuntemattomilta ihmisiltä osakseen käsittämätöntä vittuilua täysin ilman syytä tai aivan mitättömästä syystä. Ei semmoista tapahdu töiden ulkopuolella, ellei vittuilijalla oikeesti viiraa päässä tai ole liikaa alkoholia veressä.

Koskas koittaa se suuri hetki, että pääset kilpaa könyämään?

Ihmiset ajattelee että kun tuo kerran työkseen tätä tekee niin sen työhön kuuluu myös vittuilun kuuntelu.

No ens viikolla! :hyper:

Kalle-Kustaa Korkki, muniansa sorkki, munat meni rikki, Kalle sitä itki ... KUSI VALU SUUSTA! (Tarinassa esiintynyt henkilö on oikea, nimi muutettu, se on JohnyV koska se on MP-messuilla)

Aamukahvi, aamupaska, aamuhanska.

Huomenta hyvää.

Huhuu, kiitos ATK:n, tämä lähetys tulee liikkuvasta ajoneuvosta jostain Mäntsälän lähistöltä. Retinapoikamies ja eversti Johan August matkustavat kohti pääkaupunkiseutua.

Huhuu, kiitos ATK:n, tämä lähetys tulee liikkuvasta ajoneuvosta jostain Mäntsälän lähistöltä. Retinapoikamies ja eversti Johan August matkustavat kohti pääkaupunkiseutua.

Mä oon niin saatanan hyvä arvaaja, että arvasin retinan liittyvän keskusteluun myös tämän päivän osalta.

Missä Sanze.

Hakekaa hänet hyvin pian paikalle.

Tuossahan hän vieressä makoilee ilman rihman kiertämää. Ulkona on pakkasta, mutta täälä on kuuma. Jos tiedät mitä tarkoitan.

Sun pitää keksiä itelles harrastus. Käy esim. apina.biz -verkko-osoitteessa.

- - - Updated - - -

Pitäsköhän mun ostaa VIPit ihan vaan siks, että saisin ^ton siguun?

Hui hai. Käännän katseeni jo tyhjään suoleen, johon kohta täytettä seuraavasti:

Smetanahärkää L,G,S
Peruna
Parsakaali
Mustikkakukko M ja vaniljakastike L,G

Mahtaiskohan sonni tykätä, jos tekisin sille tänään ribsejä+wingsejä ja sihen vielä olutta... Sen jälkeen kunnon hieronta. Huomenna se saa naudansisäfilettä, valkosipuli-chilimaustevoita+ lisukkeet ja jälkkäriksi daim-valkosuklaajuustokakkua.

Mahtaiskohan sonni tykätä, jos tekisin sille tänään ribsejä+wingsejä ja sihen vielä olutta... Sen jälkeen kunnon hieronta. Huomenna se saa naudansisäfilettä, valkosipuli-chilimaustevoita+ lisukkeet ja jälkkäriksi daim-valkosuklaajuustokakkua.

Muista sitten, ettei nussita täydellä vatsalla.

^^^^ Jätä suunnitelmasta ribsit ja wingsit pois, ensin vähän olutta ja sit KUNNON hieronta. JTMT. Sisäfileet leväytät tarjolle sit vielä päälle, ilmeisesti se kyllä jaksaa SYÖDÄ hieronnan päällekin. JTMT. Jälkkäriksi käpykakut piimällä.

Itse en ainakaan tuollaisesta ruokahommasta pitäisi.

Minusta olisi parempaa, että ensin tulisi itselle turpaan ja sitten katseltaisi n. 7 tuntia Hitlerin vanhoita puheita Y-tubesta.

Hei. Itseasiassa. Mähän voin painella täälä toimistolla ihan omana ittenäni meischelsson paljaana, kun mä oon täälä yksin. Kaikki muut lähti johonkin selkääntaputtelupäivään, mä ajattelin mököttää ja painaa hommia. Pakkohan se jonkun on jotain tuottavaa tehdä sillävälin kun muut ryyppää ja harrastaa haireutta.

Illemmalla palkitsen itseni reisirallilla ja vielä illemmalla nopeella pakarajumpalla. Kerran vaan, en seittemää.

Moro.
Pushie_zps6541a703.jpg

Back
Ylös Bottom