Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihanista ihanin työkaveri mahdollisti sen, että pääsin tänään kokonaista tunnin aikaisemmin kotiin! Se katseli kun istuin pahvilaatikossa laskemassa Smartumeita ja totesi että etköhän sää Kaira voi lähtee jo kotiin ku näytät vähän väsyneeltä :haart:

Olin jo ysiltä valmis jatkamaan sängyssä köllöttelyä unien muodossa, mutta sainpa itteni vielä valvomaan. :zzzz: No, vielä huominen ja nysä lauantai-päivä töitä... Lauantaina sitten vähän viihteellä oloa pitkästä aikaa peli-iltamien muodossa. :dance:

Tänä yönä voikin valvoa miten sattuu, kun huomenna on perjantai. Taidan katsoa Bruins - Habs matsin ainakin kahdelta. Onneksi on pari päräyttävää energiajuomaa (ei tosin ES) jääkaapissa.

Huomenta.

Mulle on taas jäänyt jotain kertomatta, kun ammatinvalinta oli ajankohtaista. Mä haluisin niin kovasti istua pahvilaatikossa smartumeita laskeskellen. Perkele, siinä olisi juuri mulle sopiva homma.

Huomenta!

Se olisi perjantai ja lyhyempi työpäivä, joten siinä teille perjantain klassikkobiisi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kride päätti sitten pilata kaikkien viikonlopun. Tuon teinihirvityksen jälkeen tämä on ainoa vaihtoehto.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pilata? Höpö höpö. Rebecca Blackin biisi kuunnellaan joka perjantai korvat verta valuen, koska se on niin tärkeä osa perjantaita.

Mutta mitä helvettiä: tuon julkaisupäivä on vuonna 2011 :lol2: Tuostakin on vierähtänyt aika paljon aikaa, vaikka vastahan me jätkien kanssa tuolle hajoiltiin.

Kalle-Kustaa Korkki, muniansa sorkki, munat meni rikki, Kalle sitä itki ... KUSI VALU SUUSTA! (Tarinassa esiintynyt henkilö on oikea, nimi muutettu, se on JohnyV koska se on MP-messuilla)

Aamukahvi, aamupaska, aamuhanska.

Huomenta hyvää.

Huomenta.

Mulle on taas jäänyt jotain kertomatta, kun ammatinvalinta oli ajankohtaista. Mä haluisin niin kovasti istua pahvilaatikossa smartumeita laskeskellen. Perkele, siinä olisi juuri mulle sopiva homma.

Mulla oli ainaski tosi kivaa. Alkoi olla väsymyksen takia aika hyperaktiivinen olo niin istuin suoraan sinne laatikkoon. Siellä oli lämmintä ja mukavaa ja sain ihan rauhassa tehdä hommani. Yksi asiakas katto vähän pidempään joten kerroin hänelle toimistoni ekologisuudesta ja monikäyttöisyydestä. Hän totesi, että ei ole ikinä moista nähnyt mutta että vaikuttaa hyvältä. Yritti selvästi olla hullulle mieliksi...

Mulla oli ainaski tosi kivaa. Alkoi olla väsymyksen takia aika hyperaktiivinen olo niin istuin suoraan sinne laatikkoon. Siellä oli lämmintä ja mukavaa ja sain ihan rauhassa tehdä hommani. Yksi asiakas katto vähän pidempään joten kerroin hänelle toimistoni ekologisuudesta ja monikäyttöisyydestä. Hän totesi, että ei ole ikinä moista nähnyt mutta että vaikuttaa hyvältä. Yritti selvästi olla hullulle mieliksi...

Oli vain kateellinen!

Enpä kyllä minäkään lähtisi varta vasten suututtamaan ihmistä, joka hihitellen laskee pahvilaatikossa paperilappusia.

Oli vain kateellinen!

Enpä kyllä minäkään lähtisi varta vasten suututtamaan ihmistä, joka hihitellen laskee pahvilaatikossa paperilappusia.

Silti kuitenkin lihatiskillä työskennellessäni ihmiset tuli varta vasten vittuilemaan, vaikka mulla oli siinä useampikin äärimmäisen teräväksi teroitettu massiivinen lihaveitsi kädessä...

Hei tänään pääsee painimaan ja puntille!!! Tanssiva banaani! :dance:

Huomenta. Onpa kiva näpytellä kun runksutin grippereitä aamulla. :D
Mä etin tässä muuten pahvilaatikkoa, on se jumalauta kun tän kokosesta firmasta ei löydy tyhjää pahvilaatikkoa...

Back
Ylös Bottom