Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatana kun en löydä nyt sitä podcastia yhestä Aamulypsyn pätkästä, missä Perälä imitoi tamperelaisia mammoja ja kuinka ne vonkaa takaapäin ottamista..
Muistakaa Tampereella imasta Tapolaa ja takasämpylällä tietenkin!

Met ei Vokotin kanssa mitää Hilarioo imetä. Takasämpyläbusinekset onkin sitten jo toinen juttu.

Uskon että voisin ottaa huoneen Irtakkin kortteerista viimeistään sunnuntai iltana.

- - - Updated - - -

Mutta kappas perkelettä, tulikin puhelu ja kiireinen lähtö kohteeseen, työnsankari häipyy.

Viikonloppuja työn raskaan raatajille!

Ilmeisesti luon ympärilleni jonkinlaisen sähkömagneettisen kentän.

Puhelin on takuulla ollut kuuntelussa jo kauan.

Epäilen myös muunlaista seurantaa.

Mä annoin sen olla kymmenisen tuntia 100-asteisessa uunissa. Sisälämpötila oli lopussa 82 astetta, ja oli niin mureaa ja kypsää, että hajosi melkein itsekseen. Pikkusen piti haarukalla repimällä auttaa. Kasslerista tein.

Kasslerista tulee niin hyvää nyhtöpossua, että jos kieli ei olis toisesta päästä kiinni niin se menis mukana.

Heeetkinen, enhän mä tämmöstä tilannu...
1656068_607192509351876_780369341_n.webp

Kukaan ei lähde ryyppään mun kanssa. On sit vaikeeta ihmisten elämä. Tarviiko sitä pitää jotain tipattomia ja juoda muuten niin helvetisti. Mut tää tammikuu kiristellä hampaat irvessä ja korostaa "kuinka helppoa tämä on". Samalla suunnitellen jo millä vedetään kuun vaihtuessa kuuppa jäähän.

Tipaton. Vitut sanon.

Niin sekin vielä! Törkeitä ihmisiä!

Taidan kävellä kellariin ja hakee pari juominkia niin tissuttelen muutaman nyt yksikseni alkuun. Sit niitä ideoita alkaa syntyyn.

Melkein joutu suoraan asiakaskontaktiin tänään, onneks ei sentään. Olis taas ollut iltalehdellä aihetta kohuun.

Uskaltaako tuonne ulos vai jäänkö toimistolle?

Uskaltaahan sinne. Kylmä siellä on, mut pukeutumiskysymys sekin. Ihmisten agressiotasoja en osaa sanoa, mutta itellä on ainakin aika lepponen olo. Tai no ainahan mä oon lepponen, onkohan läski. Nehän on lepposia kuulemma.

Johnny, titta. Löysin yhden sedän työpaikalta keskiolutautomaatin. Työpaikkaa kutsuvat kapakaksi.

image.webp

Back
Ylös Bottom