Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lempipuuhaani on pakkasessa bussin perässä juoksu. Pikkuusen kiire ku labrassa pitäis olla yhdeltä ja linjabiilit kulkee kerran ja perseessä jos sittenkään.

Tulipa muuten ihan älyttömän hyvää pulled porkia. Pitkään ja hellästi kypsytetty uunissa yön yli, taivaallisen hyvässä ihan ite tehdyssä hot&sweet -maustekastikkeessa. Illalla leivon sille vielä sämpylöitä kaveriks. Eikä nyt puhuta mistään takasämpylöistä, pojat...

Kutsuttiin entisen työporukan mukaan keilaamaan tänään. Pieni napsaus kävi huulilla kunnes muistin tän illan lajitreenit ja huomisen duunit... Jos sitä treenin jälkeen pieni napsu pahimpaan janoon.

Höhö. Voi raukkaa.

Mulla on jo suu aivan rutussa ja mökkireissuun olen varautunut kuudella litralla mehua. Siitä ei varmasti seuraa ainakaan mitään hyvää, mutta ennen seurauksia on kyllä varmasti hauskaa.

edit. Ei sen puoleen kyllä pari annosta viikonlopun alkuun parantaa mieltä huomattavasti.

Tein kans kerran pulled porkkia kaslerista, ihan paskaa tuli. Täytyy kokeilla porsaan lavasta vielä.

Tai siis, liian rasvanen köntsä oli. Pidin n. 93 asteeseen asti, ois saanu varmaan olla vielä tunnin niin olis kuivunu.

Mä annoin sen olla kymmenisen tuntia 100-asteisessa uunissa. Sisälämpötila oli lopussa 82 astetta, ja oli niin mureaa ja kypsää, että hajosi melkein itsekseen. Pikkusen piti haarukalla repimällä auttaa. Kasslerista tein.

Ai saatanan saatana. Nyt alkaa perjantai painaan niskassa sen verran, että ei tee mieli kyllä enää tehdä työtä. Taidanpa pistää elämän risaseks tänään ja ostaa pienen pussillisen namia, jotain oikein kunnon Esa&Anssi-limamöllejä, mitä enemmän E-koodeja, sen parempi.

Tulipa muuten ihan älyttömän hyvää pulled porkia. Pitkään ja hellästi kypsytetty uunissa yön yli, taivaallisen hyvässä ihan ite tehdyssä hot&sweet -maustekastikkeessa. Illalla leivon sille vielä sämpylöitä kaveriks. Eikä nyt puhuta mistään takasämpylöistä, pojat...

Hyvältä kuulostaa. Nössöilin ja hylkäsin ajatuksen grillikyljestä. Subwayn patonkin vei pahimman terän nälältä mutta pakko oli vielä hakea vähän kananfilettiä jälkilöylyksi. Kohta kahvin kanssa ruisleipä (täytteenä voi, kipparijuusto(pippuri), kylmäsavuhärkä, suolakurkku, rucola ja tomaatti). Luulis että penkkitouhut sujuu.

- - - Updated - - -

Ai saatanan saatana. Nyt alkaa perjantai painaan niskassa sen verran, että ei tee mieli kyllä enää tehdä työtä. Taidanpa pistää elämän risaseks tänään ja ostaa pienen pussillisen namia, jotain oikein kunnon Esa&Anssi-limamöllejä, mitä enemmän E-koodeja, sen parempi.

Mä joudun ehkä nuolasemaan pari keppanaa. Ja jos sitten muutama tennismaila irtokarkkihyllystä ja pääkallo.

- - - Updated - - -

Mullakin on työhalut vähän karannu jo. Teen vaan semmosia pakollisia ja vastailen puhelimeen pelokkaana.

Back
Ylös Bottom