Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aa. Ei kuitenkaan huoltoasemayllätystä, eli paskan jättämistä vetämättä pönttöön?

Se on kyllä hauska temppu myös. Mutta onkos täällä semmoista porukkaa jotka huolehtii niistä tienvarsien levikepaikkojen vessoista? Oon aina miettinyt että tilataanko sinne semmoinen firma, joka tekee niitä roiskerappauksia, tekemään sen vessan rappaaminen ihmispaskalla? Semmosen huussin kattokin on usein kusessa ja paskassa.

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää soi aamulla päässä ku heräsin. Tuli mukavia reissumuistoja mielee, ku siskon kaa pyörittii Etelä-Pohjanmaalla :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on ihan agenttiluokan suunnitelma, vastaan olevinaan puhelimeen noin klo 15.25 ja sanon että "tulen heti sinne". Lähden sitten salille.

Businesa as usual, että aamulla on kanki. Kunhan ei vessassa vaan kaada tavaroita lattialle vahingossa.

Jahas, ja siitä sitten viikonlopun rientoihin.

Nyt soi Kaija Koo. Ei päässä vaan reidioussa. Alko välittömästi tekemään mieli kohtuuttomia määriä alkoholia.

Mun tekee aina mieli sammua jos kuulen sekunninkin Yö yhtyeen mistä tahansa kappaleesta. Se johtuu jotenkin aivojen rakenteesta.

- - - Updated - - -

On niin kova tylsyyskerroin näissä mun jutuissa, että säästän teidät.

Mullakin heräsi kiinnostus, sano ny.

No kerroppas sitte viikonlpun suunnitelmasi. Minä ja Johnnyki ollaan jo kerrottu.

- - - Updated - - -

Mulla on ihan agenttiluokan suunnitelma, vastaan olevinaan puhelimeen noin klo 15.25 ja sanon että "tulen heti sinne". Lähden sitten salille.

Tuo on kyllä hyvä.

Saatana kun en löydä nyt sitä podcastia yhestä Aamulypsyn pätkästä, missä Perälä imitoi tamperelaisia mammoja ja kuinka ne vonkaa takaapäin ottamista..
Muistakaa Tampereella imasta Tapolaa ja takasämpylällä tietenkin!

Back
Ylös Bottom