Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumaleissöni täällä jätkät sortaa heti kun joutuu hetkeksi altistumaan työn ikeelle oikein tosissaan. Tässä mitään takasämpylähommia ole kerennyt vaikka pieni retinapoikamiehen kiihma vaivaakin. Pakko yrittää vähän ajaa prosessia alas perjantai iltapäivää kohti. Noin klo 15.30 lastaan penkkiin noin 110 kilua rautaa ja nostan niin monta kertaa ku jaksan.

Sitten vielä asiakaspalvelua.
-Tää tekee väkisinkin sen sataviiskytätuhatta
-No ei kai siinä sitten oikein mikään auta..
-Ja kyllähän me molemmat ymmärretään että Suomessa näihin tulee se alvi päälle
-Siis mitä vi..
-Ei kai me pimeenä..?
-No ei mutta..
-Niin se 24% alvihan me joudutaan kaikki maksamaan kun tämmösiä laitellaan
-Kiitos teille.

- - - Updated - - -

ps ranskatar kehrää kuin astmainen kissa, ei pruiki nesteitä

Noin klo 15.30 lastaan penkkiin noin 110 kilua rautaa ja nostan niin monta kertaa ku jaksan.

Mäkin vetäsin eilen saman setin ja ylikin, mutta en jaksanu nostaa ees niin montaa kertaa ku jaksan. Öö... Mikä meni vikaan?

- - - Updated - - -

Perjantai ja jäin ylitöihin vaikka sunnuntaikin on töitä. Ei hyvin mee.

Toi nyt on tommosta perin tamperelaista sähläämistä..

Sumeaa logiikkaa! Mä taas laitoin aamulla KAIKKI vaatteet päälle ja loput otin tuulen puolen kainaloon matkaan!

- - - Updated - - -

Hirvee nälkä.
Tekis mieli ottaa tästä mun työpöydästä kuva ja postata tänne. Oikein odotan että joku huomauttaa mulle tästä kaaoksesta. Mitevvitussa ihmiset saa työpöydän pysymään siistinä?

- - - Updated - - -

Tekis mieli semmosta (taka)sämpylää mikä olis vastaleivottu ja leivontaan käytetty ehkä jotakin lesettä että siinä olis semmonen mukava rouheus. Voita nokkaan ja maitoa lasiin. Vahaliinalta kiitos.

- - - Updated - - -

Olisko Subwayn paikka? Vähän kinthaalla tää keissi. Vai kanaa? Vai reteesti jotain grillikylkeä? Suolan ja rasvan pyhä liitto.

Järkyttävä nälkä myöskin, iltapalan ravitseva Rainbow -delffiini ei enää oo lämmittäny moneen tuntiin ja oikein tuntee kuinka katapolia jyllää jänteissä.

Riisiä, kasviksia ja kebablihaa (*, G, L, M)
Uunimakkara sipuli-juustotäytteellä (G, L)Perunasosetta (*, G, L)
Ruskeaa kastiketta (*, L)Tomaattiketsuppia (G, L, M)
Soija-makaronilaatikkoa (*)
Maissi-perunakeittoa (*, G, L)
Kinkku-porkkanabagel (VL) Kahvio
Juustolla ja paprikalla täytetty broilerinfilee (*, G, VL)Tummaa hapanimeläkastiketta (G, L, M)
Basmatiriisiä (G, L, M)Höyrytettyä kukkakaalia (G, VL)
Mansikkariisiä (G, L)

Ei jumalauta.

Mulla on kans vastaava jäytävä ja sairaalloinen nälkä ja katapolia. Ihan luuytimiin koskee ja hermot alkaa lespata.

Hirvee lataus tuolla teidän lounaspaikassa, veikkaan että huomenna tulee fatomakorilta iso kakki!

Mun suunnitelma: ensin subwayssa kiukku pois sämpylällä, sitten pitemmän aikajänteen sulateltavaa jostain kuumatiskistä.

- - - Updated - - -

Ei oo äijää ottaa joka lajia..

Mutta nyt jos nyt en lähde ravinnon perään niin pian kiitää silmissäni filminauhana kaikki elämäni aikana näkemäni tissit ja pyllyt.

- - - Updated - - -

Kyse on lyhytelokuvasta.

- - - Updated - - -

Vai olisko nakkisiilin paikka?

IMG_8299.webp

^Lehti, vai pullo?

^^^Kammottavan näkönen ruoka.

Back
Ylös Bottom