Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

image.webp

Minä ja aupair

Pyörä/tyttökuva perusok 8/10. Gixeri vähän luonteeton mutta tytön hyvä pylly nostaa kokonaisarvosanaa. Tuli mieleen häivähdys 90-luvulta, näin tytön kasvoissa jotakin samaa kuin Ginger-Spice Geri Halliwelissä. Hän on muuten 1,55metriä pitkä (lyhyt).

Olen pieni nalle vain, vituta ei lain.
Kyllä oikeasti.

Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kanssa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa.

- - - Updated - - -

Nykypäivä on tehnyt sen että tämä laulu kuulostaa väkisinkin vähän kierolta. Viattomuus on kadonnut maailmasta.

- - - Updated - - -

Entäs tämä: "Kas, Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy, ja pikkujalka pilkahtaa."

Mä oon toiminut vastoin vakaumustani.. jo useampana päivänä olen laittanut auton lämpiämään. Kerran jopa avoimesti tuossa työpaikan pihassa. Piti luimia sillä tavalla kotiinlähtö että lohkolämmittimenrakastaja ei ollut kuulolla kun ranskatar hyrähti kehräämään lämpöiset öljyt sisuksissaan.

Vois hakee kuuluisaa automaattikahvia kupillisen, alkaa vituttaan taas tää työntekeminen ku joutuu tekeen niitä. Toisaalta päivä menee nopeemmin ku Pakkiksella sormi F5 -napilla odottaen, että joku laittaa videoo vaikka savuttavasta veturista.

Back
Ylös Bottom