Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noi voi höpönassu. Kyllä se on niin, että aamu loppuu vähän tilanteesta riippuen klo 9-10. Nää on tärkeitä juttuja, ettei mene möläyttelemään hyviä huomenia puolelta päivin :D

Mäkin tein vastaavan listan viikonlopun mökkireissulle.

- muista punaviini
- muista punaviini
- muista punaviini
...

Mäkin tein listan sokkotreffejä varten
-tikari
-viinapullo
-tekomuna
-riippumatto
-sipuliteemakkara
-kumisaappaat
-ilmastointiteippi
-kevytpeitteitä

Nyt kun sais tähän kuvan oikein hyvästä pyllystä, sen tulisi kuitenkin olla sen verran asiallinen että se ei pysähdy laitoksemme palomuureihin. Ettei käy niinkuin ruotsalaiselle sotilaalle jonka urhoollinen hyökkäys pysähtyy hiusverkon takerruttua rannikon tyrnimarjapensaisiin.

Jen Selter Googleen.

eikös tois tsenh oo Juha tApion piisi

Ja on muuten niin paska piisi, että joka kerta kun se radioaalloilta pölähtää, tekis mieli työntää peukalot silmäkuoppien pohjalle. Tähän mennessä oon selvinny laittamalla ration kii.

Edit.

Ja sama efekti käy kun tulee Eeriniä tai mikä tahansa Vain Elämää -ohjelmaan kytköksissä oleva virsi.

Lista viikonlopun tamperseen reissua varten.

- Makuupussi
- Pyyhe
- Hammas harja ja anti perspirantti
- Taskupuhelin, retina näytöllä
- Taskupuhelimen laturi
- Lompakko

Hotelli lomalle lähtiessä lista lyhenee makkupussukan ja pyyhkeen osalta. Jos menee ulkomaille, täytyy listaa pidentää esim. passilla.

Mun tekee mieli taittaa itseltä niskat kun kuulen Ilkka Vainion "Ystävän Risti" kipaleen. Se on synkkää se.

- - - Updated - - -

Lista viikonlopun tamperseen reissua varten.

- Makuupussi
- Pyyhe
- Hammas harja ja anti perspirantti
- Taskupuhelin, retina näytöllä
- Taskupuhelimen laturi
- Lompakko

Hotelli lomalle lähtiessä lista lyhenee makkupussukan ja pyyhkeen osalta. Jos menee ulkomaille, täytyy listaa pidentää esim. passilla.

Mä teen kans vielä Tampereen reissulle listan:

-Pankkikortti
-Hiusvahaa + hammasharja + deodorantti
-Kämmenpuhelin
-Retina Spotify höysteillä
-Puhtaat kalsarit
-Musta hankitaan paikan päältä
-Meen puhtoisiin lakanoihin ja valmiisiin pöytiin --> ei väkisinmakuupussia

Mä meen nyt haukkaamaan kananfilettä. Toivottavasti on tarjolla vaihtoehto jossa on tuorejuustoo sisällä. Pistetään siihen kylkeen vaikka leipäjuustosalaattia. Ja jos vaikka karjalanpiirakka ja voita.

Onpas sulla tiukka kuri. Mä olen laatinut itselleni seuraavan ohjenuoran, syödä saa aina kun on nälkä, juopottelua tulee välttää ennen aamukahdeksaa.

Noku, noku... Vaikken täytäkään n. 32 painoindeksillä varsinaisesti sählynpelaajan prototyyppiä noinniinku esteettisesti, ni emmäkä ny mikään läski oo joka kokoajan syö. Tai olisin jos ei olis kuria. Itse-. Enkä mä omista ees puuhelmiä.

Entäs Honda Civiciä mallia "SHOGUN"?

En muistuta sitäkään, enkä myöskään omista. Omistan Opel Astran, farmari diisselin vuosimallia 2008 joka satunnaisesti jättää käynnistymättä kovassa pakkasessa kun raakana yrittää.

Edit. Ainiin ja naisille vielä mainitaan että se on musta. Se auto siis.

Edit2. Niin ja kusetin vieläpä rankasti, tämän päivän tarkka BMI on 31,07.

Viimeksi muokattu:
En muistuta sitäkään, enkä myöskään omista. Omistan Opel Astran, farmari diisselin vuosimallia 2008 joka satunnaisesti jättää käynnistymättä kovassa pakkasessa kun raakana yrittää.

Edit. Ainiin ja naisille vielä mainitaan että se on musta. Se auto siis.
Se on parasta kun diisseliä sahaa kylmänä käyntiin. Nimim. Fiat Dugatti 2.5D, -32c, kaks hehkua rikki.

No oikeasti se oli Ducato. Nimesin sen Dugattiksi kun ekaa kertaa lähdin ohittaan rekkaa.

EDIT: Vihreä.

Saab oli valkoinen, vitivalkoinen.

Joskus kun olin leikkisällä tuulella sanoin sitä myös haukisaapiksi.

Ikävä sitä tunnetta kun sai istua sen valtavan tuulilasin takana kuin avaruusaluksessa. Minulla seisoi aina kun ajoin sillä autolla.

- - - Updated - - -

Vähän samalla tavalla kuin kotieläinpuistossa.

Saab oli valkoinen, vitivalkoinen.

Joskus kun olin leikkisällä tuulella sanoin sitä myös haukisaapiksi.

Ikävä sitä tunnetta kun sai istua sen valtavan tuulilasin takana kuin avaruusaluksessa. Minulla seisoi aina kun ajoin sillä autolla.

- - - Updated - - -

Vähän samalla tavalla kuin kotieläinpuistossa.
Haukisaap. Hyvä nimi, Ojatutka on myös hyvä. Se oli toki ysikutosen lempinimi, mutta kyllä se kelpaa ysisatkullekkin. Avaruusteemalla sitä vois sanoa Avaruusbanaaniksi. Tai Apollo 1.

Kuvailisin itseäni istumatyöläisenä astumatyöläisen instrumentein.

- - - Updated - - -

Haukisaap. Hyvä nimi, Ojatutka on myös hyvä. Se oli toki ysikutosen lempinimi, mutta kyllä se kelpaa ysisatkullekkin. Avaruusteemalla sitä vois sanoa Avaruusbanaaniksi. Tai Apollo 1.

Saab on mennyttä elämää, mutta niistä tiukoista nahkahanskoista joista rystyset näkyvät paljaana ja liukuvärjätyistä aurinkolaseista en luovu. Saabismi on sairaus - turbosaabismi mielisairaus.

- - - Updated - - -

Mutta nyt jumalauta sinne LOUNAALLE, menee ihan paskanjauhamiseksi.

Back
Ylös Bottom