Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kun sais tähän kuvan oikein hyvästä pyllystä, sen tulisi kuitenkin olla sen verran asiallinen että se ei pysähdy laitoksemme palomuureihin. Ettei käy niinkuin ruotsalaiselle sotilaalle jonka urhoollinen hyökkäys pysähtyy hiusverkon takerruttua rannikon tyrnimarjapensaisiin.

Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kanssa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa.

- - - Updated - - -

Nykypäivä on tehnyt sen että tämä laulu kuulostaa väkisinkin vähän kierolta. Viattomuus on kadonnut maailmasta."

Kiitos tästä laulutuokiosta :)

Enhän minä kyllä ole kiero :evil:

Juu, ja komentokehotteeseen ku kirjottaa että "format c:" ja painaa että jees jees, ni saa helllvetisti rahaa ihan itestään.

No kattos perkele pitääkin ottaa tämä runsauden sarvi käyttöön.

Miks mulle tuli mieleen näitä kuuluisia viimeisiä sanoja kuten "kappas miten soma karhunpentu on lähteny aivan ittekseen liikkeelle".

- - - Updated - - -

aaaaaahhh, F5 teki juuri elämästäni helpompaa

Huomenta :) Ei ollu enää juuri mittään pakkasia ni käytiin koiran kanssa vähä pitemmästi kävelemässä. Sai juosta vapaanaki hetken. Nyt sitte aamupalaa ja sen jäläkeen paperihommia.

Nyt kun sais tähän kuvan oikein hyvästä pyllystä, sen tulisi kuitenkin olla sen verran asiallinen että se ei pysähdy laitoksemme palomuureihin. Ettei käy niinkuin ruotsalaiselle sotilaalle jonka urhoollinen hyökkäys pysähtyy hiusverkon takerruttua rannikon tyrnimarjapensaisiin.
Valkkaa tosta: bashny.net/t/es/15665
Pariks tunniks töitä siinä.

Huomenta? Se on päivä ny ja kohta lounasaikakin.

Voi mussukkaa, mulla on tässä aamun ensimmäisen teemukillisen rippeet jäljellä. Eli aamua on vielä!

Kyllä mahto ihmiset kattoo pitkään. Paperihommiin ei varmaan kuulu ykskätinen nettisurffailu niinku itellä?

Riippuu miten asiaa tulkitaan. Nettiä joutuu käyttään kyllä, mutta välillä on ihan kaksikätisesti hommaa.

Itse veikkaan aamupalaa ja aamupaskaa.

Suhteellisen oikeassa olet, vaikken varsinaisesti paperihommilla ihan sitä tarkoittanut.

Kirjotin äsken kahden sivun mittaisen listan mitä pitää muistaa pakata mukaan reissulle. Enää 9 viikkoa!

Voi mussukkaa, mulla on tässä aamun ensimmäisen teemukillisen rippeet jäljellä. Eli aamua on vielä!

Noi voi höpönassu. Kyllä se on niin, että aamu loppuu vähän tilanteesta riippuen klo 9-10. Nää on tärkeitä juttuja, ettei mene möläyttelemään hyviä huomenia puolelta päivin :D

Kirjotin äsken kahden sivun mittaisen listan mitä pitää muistaa pakata mukaan reissulle. Enää 9 viikkoa!

Mäkin tein vastaavan listan viikonlopun mökkireissulle.

- muista punaviini
- muista punaviini
- muista punaviini
...

Mulla ei ole edes kotona niin paljoa tavaroita että menis 2 sivua listaamiseen.:confused:

Back
Ylös Bottom