Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu, väitäksää että mä joudun tänä talvena vielä kahteen kertaan murtautuun takapenkin kautta takapaksin vararengaskoteloon, missä kaapelit oli jemmassa. Niin tosiaan, se takarontin luukku oli asiaankuuluvasti jäätyny kii. HPK:n entinen hyökkääjälekenda Jyrki Louhikin kävi siinä ihmettelemässä, mut en kelpuuttanu apua kun olin jo kaverin kerenny hälyyttään paikalle.

No olishan se kiva :lol2:

Muista tulla sitte tänne avautumaa, ku seuraavan kerran näin tapahtuu :D

kauppaanki tarttis mennä, mutkun ei osaa päättää mitä mä söisin... täytetyt kesäkurpitsat, tai uunilohta+ kasviksia hmmm. ja jälkkärikin hakusessa.

kauppaanki tarttis mennä, mutkun ei osaa päättää mitä mä söisin... täytetyt kesäkurpitsat, tai uunilohta+ kasviksia hmmm. ja jälkkärikin hakusessa.
Amatööri. Korvaa "tai" ja-sanalla, problem solved. Jälkkäriäkin samantien useampaa sorttia.

Miehet ei käytä pipoo

Ilmankos pipossani lukee g(ay) star, eihän mua mieheks lasketakaa ku se päässä pompin..

Eilen itse tehtyä makaronilaatikkoa nassuun nomnomnom!

Noo kyllä se hyväksytään. Ajattelin kyllä pipan laittaa, kun salille lähden käveleen.

Mut arkisin on kyl käyttö lähelle nollaa. Varsinkin, jos kaupungille lähtee. Tukkahan siinä sotkeentuu.

"Ei homoo" :D

Saatanan kylmä! Vitun paskaa tuommonen järetön pakkanen. Toivottavasti auto lähtee käyntiin. Jos ei lähe niin päivä on pilalla totaalisesti ja talvi vituttaa taas asteen enemmän.

Näyttää olevan rapsalla keli, pitääpä lähtä vähän ulos haisteleen raikasta ilmaa. Vois vaikka käydä katsomassa nuo lähikentät että onko niissä millanen jää. Vois lähtä joku päivä vähän höntsää ja lämmäilee sit :)

Sunnuntain aamusali. Ihanuutta.

Minust on ihana ku on pakkasta. Kertaakaan ei oo vielä varpaat jäätyny tai kylmä vaivannut. Toki täällä on ollu keskimäärin 14-17 astetta miinuksella, että eihän silloin nyt oikeastaan pidäkään vielä olla ongelmia pysyä lämpimänä. Ja on posketkin niin ilosen punaset kun sisälle pääsee :)

Mä vihasin talvee ennen. Pari astetta pakkasta ja ihan jäässä. Sitten kun 19 vuoden jälkeen lopetin röökinvedon ja verenkierto parani, eihän nää pakkaset ole mitään. Ja ulkona on ihan mukavakin käydä.

Mulla oli edellisessä autossa kaks avainta joista toisessa vaan oli keskuslukituksen kaukosäädin. No se oli yks aamu hukassa ja piti ottaa se vara-avain käyttöön. Ovet oli lukossa enkä pystynyt napsauttamaan niitä auki. Johtamiskoulutuksen saaneena ihmisenä en hämmästynyt tästä vaan avasin takakontin ja ryömin sieltä hattuhyllyn kautta kuskin penkille. Siihen päästyäni tajusin että olisin voinut avata yhtä hyvin kuljettajan oven sillä avaimella siinä missä takakontinkin. Mikä logiikka!!?

Mulla oli edellisessä autossa kaks avainta joista toisessa vaan oli keskuslukituksen kaukosäädin. No se oli yks aamu hukassa ja piti ottaa se vara-avain käyttöön. Ovet oli lukossa enkä pystynyt napsauttamaan niitä auki. Johtamiskoulutuksen saaneena ihmisenä en hämmästynyt tästä vaan avasin takakontin ja ryömin sieltä hattuhyllyn kautta kuskin penkille. Siihen päästyäni tajusin että olisin voinut avata yhtä hyvin kuljettajan oven sillä avaimella siinä missä takakontinkin. Mikä logiikka!!?

Maken aisti!

Back
Ylös Bottom