Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistin äsken munan suuhun, itseasiassa parikin ja vähän muutakin. Silti on näläkä.

Oh behave! :rolleyes:

Tunnistaako kukaan itsensä? Minä ainakin.
[video]http://www.viikonloppu.com/?p=37230[/video]

^ Sillä toivotulla ghetto bootie -tavalla, vaiko muuten?

"Et halua olla luennolla istumassa, kun se iskee"-tavalla :D

Eemeli siinä vastasikin jo. Siinä on kaakelit kovilla kun annostus on turhan suuri ;)

Ne isot vasta onkin koko ajan tiellä. Ne ei kipitä jaloissa, mutta ne lojuu kulkureiteillä tai kävelee liian lähellä :D

Haha, siellä niitä isoja kapistuksia riittääkin :D

Ne on nää pienet otukset tämmösiä. Isoja voi vähän töniä eikä ne niin kipitä jaloissa.

Toisaalta, kun on iso ja pieni, niin pienempi oppii varomaan. 8 kiloa suuruudenhulluuttakin oppi muutamasta kerrasta, ettei kannata seisoa poikittain oviaukossa liikennepoliisina kun 34 kg juoksuvoimaa kuulee sanan "Vapaa"

:D

Musta tulee rikas kun kehitän sellasen ghetto booty in 4 weeks -ravintolisän.

Oikeastaan ajattelin kantasolusiirtoja ja geenimanipulointia. Vähän gluteuksiin kantasoluja vaikka Brasiliasta ja sit oma osansa lehmiltä. EU varmaan antaa rahaa tällaisiin oikeasti merkittäviin projekteihin. :)

Ite ajattelin kans että pitäiskö lähteä uhalla sovittamaan farkkuja joku päivä. Harvoin tulee sopivia vastaan. Ja mikä siinä on, ettei vyölenkkejä saada millään tehtyä viittä enempää? Typerästi roikkuvat vyön alta, kun takana on vain yksi lenkki.

Ompele sievin pikku kätösin niitä muutama sinne lisää. Problem solved

Onks mun koira siellä?! Täällä on reilu 70 neliöö ja kyllä, koko ajan edessä.

Tai mun!! Mulla ovat edessä, takana, sivulla, kainalossa. Jos eivät ole, niin pitää alkaa epäillä kolttosia.

Back
Ylös Bottom