Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukahtaisin mielelläni nyt ellei pyykit pyöris vielä koneessa ja maha huutais ruokaa. Rainbown kermarahkakin oli kaupasta loppu, jouduin ostamaan Valion täyteläistä rahkaa. Ois parempi olla vähintään yhtä hyvää. Ja kyllä, olen niin saatanan kyllästynyt syömään sitä perkeleen rasvatonta perusmaitorahkaa. Minä haluan rasvaa, kermaa ja laardia niin että viikkoon ei tartte huulirasvaakaan.

Siinä ois ollu päivä ihan pilalla! Tosin töiden sijasta olisin saapastellu kouluun.

Kyä mun opiskelu työstä kävi. Kerran olin laittanut kellon soimaan vapaapäivänä ja voi sitä ilon ja onnen tunnetta kö hokasinkin sen jälkeen kö oln noussut sängystä, ettei tarttekaan lähteä mihkään :dance: . Menin takaisin nuq.

Oujees, perjantai!

Huomenna olisi paikallisessa juottolassa esiintymässä SASH!. Kelatkaa kuinka legendaarista se on. EEeecuador!

Oujees, perjantai!

Huomenna olisi paikallisessa juottolassa esiintymässä SASH!. Kelatkaa kuinka legendaarista se on. EEeecuador!

Siihen kylkeen vielä Pandora ja Scooter ni kylä lähtee!

Mää niin taas kualen tänään. Odotan vain kello neljää ja vapautta...

Huomenta.

Meikällä on vuorossa PK-seudun kiertue kun tulee koko päivä oltua eri puolilla. Onneksi siellä on vielä helvetin kylmä, niin vituttaa vielä enemmän julkisten kanssa. :dance:

Siihen kylkeen vielä Pandora ja Scooter ni kylä lähtee!

Mää niin taas kualen tänään. Odotan vain kello neljää ja vapautta...

Sillon jo melkein voisin harkita menemistä. Etenkin Scooterin takia. Toisaalta se paikka on kyllä niin hirveä, että varmasti mut sinne saisi vain Pink Floydin tai Led Zeppelinin paluun avauskeikka.

Arkipäivät on aina kuolemaa. Yleensä kahdeksan tuntia ja välillä enemmän. Ja joskus viikonloppuisinkin.

Huomenta.

Meikällä on vuorossa PK-seudun kiertue kun tulee koko päivä oltua eri puolilla. Onneksi siellä on vielä helvetin kylmä, niin vituttaa vielä enemmän julkisten kanssa. :dance:

Vilkutan toimiston ikkunasta kaikille kadulla hytiseville! Onneksi ulkona joutuu olemaan vain matkat metrolle ja sieltä työpaikalle.

Vilkutan toimiston ikkunasta kaikille kadulla hytiseville! Onneksi ulkona joutuu olemaan vain matkat metrolle ja sieltä työpaikalle.

Siinähän on liikkuvan työn huonot ja hyvät puolet. Hyvinä se, ettei tarvitse olla samalla toimistolla istumassa joka päivä, vaan saa mennä muuallekkin, ja huonoina on se, että onhan nuo julkiset perseestä tuon (kylmän) odottelun ja aikataulutuksen takia. Seuraavan kerran olen omalla toimistolla keskiviikkona, joka on pelkkää plussaa.

Italy.jpg näin perjantaiksi, kunniaksi.

27d82163409f89d491a09751306539fe.webp

Tämä päivä on vähintään yhtä papana-aukosta kuin eilinenkin: koiran kanssa pisulit -20 asteessa, reidet aivan vatkulia eilisen johdosta ja automaattikahvi maistuu pannukahvin pohjalimalta. Sexy times!

Pikkuveli laitto mulle Facebookkiin terveisiä, että Teuvo voi kuulemma hyvin, eikä ainakaan kuvasta päätellen ole vielä missään pöpelikössä :D

Teuvo.webp

Teuvo :haart:

Jee, jee perjantai! Viiden päivän viikko tuntui ikuisuudelta. :D

Back
Ylös Bottom