Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1288350037546.webp

Myyttinen Vesa & Vesa's unicorn.

- - - Updated - - -

Se ny tyäpaikalt viel puuttuiski, kaike muu ovakki jo nähne.:(

Mulla oli huulet ihan sinisenä eikä kukaan sanonu mitään. Käytän semmosta sinistä hammastahnaa.
Pitää tulla maanantaina kokeeksi aivan ympärijuovuksissa töihin, katotaan sanooko kukaan siihen mitään.

Siis nythän on perjantai! Meikä elelee jotain ihan omaa kalenteria :wtf: Ei viikonpäivät vissiin siirrykkään, jos siirtää treenipäivää :D

Seitsemän.

Eikä liikene, jos yhden antaisi pois jäisi jäljelle vain kuusi ja niitä pitää Vesan riippuvassa puutarhassa olla seitsemän.

Ai niin joo, kun Vesa on niin taikauskoinen. Etsintäkuuluttaisikohan Vesa, jos sieltä sen puutarhasta kävisi yksisarvisen varastamassa?

Sielä on kameravalvonta ja hälyyttimet. Vartiat tulis salasman nopeasti paikalle.

En tiedä mutta Vesa fanaattisena ferrarimiehenä, omistaahan hän kolme kappaletta kyseistä tuotetta, on varmasti saanu 108 orgasmia sen johdosta, että Kimi ajaa Ferrarilla ja Numerolla 7!

Kohta viikko salitaukoa takana, ai että kun on mukavan rento fiilis ja ehtinyt puuhailla illat kaikkea muuta mukavaa. Miksi ihmiset aina valittavat kevyiden tai lepoviikkojen kamaluutta? Jos viikonloppuna kävisi kerran vetristelemässä ja ensi viikolla sitten uudella innolla jumpat rullaamaan. Täytyy tosin toivoa, että tauon aiheuttanut pieni polviongelma rauhoittuisi kokonaan ensi viikoksi, kuten nyt tuntuisi, koska paljoa pidempään tekemättömyys ei enää olisi kivaa.

Minä olen koko viikon levännyt flunssan takia ja ainakin minua harmittaa se, että treenaaminen on kivaa tekemistä ja sitä ei voi nyt tehdä. Lisäksi kun on tällainen erakko FA, niin tekeminen kotona loppuu kesken, kun leffat, sarjat ja kirjat on luettu.

Back
Ylös Bottom