Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noin 3 vuoden tauon jälkeen tähän talouteen saapui palautusjuomaa. Siitä olisi varmaan vielä enemmän hyötyä, jos treenaisikin välillä.

Pitäs ryhistäytyä ja lähteä pyörähtää Kuopion yössä! Täytyy varmaa laittaa jotai muuta päälle ku treenivaatteet -.-

Tulen ensi viikon tiistaina hoodeillesi työmatkalle. Jos näet siellä limusiinia, niin se olen sitten minä.

Silloin on luvassa taas niin toiminnantäytteinen matka, että on hankaluuksia sovittaa kaikkia tarvittavia tapaamisia tuohon aikaikkunaan.

Tulen ensi viikon tiistaina hoodeillesi työmatkalle. Jos näet siellä limusiinia, niin se olen sitten minä.

Silloin on luvassa taas niin toiminnantäytteinen matka, että on hankaluuksia sovittaa kaikkia tarvittavia tapaamisia tuohon aikaikkunaan.

Uuu, täytyykin pitää silmät auki sillo!

Maistelin jääkahvin makuista heraa ja nyt kusikin haisee sille :D

Penkissä uus sarjaennätys! Kyllä sitä vaan kehittyy eri kummasti, ku ei joka viikko jauha normipenaa, vaan tekee vaikka joka toinen viikko alkuun vinopenttiä!

Noin 3 vuoden tauon jälkeen tähän talouteen saapui palautusjuomaa. Siitä olisi varmaan vielä enemmän hyötyä, jos treenaisikin välillä.

Varo ettei maha kasva. Allekirjoittaneen havainnot tuotteen vaikutuksesta. Lopetin.

Ihmiset vissiin palelee, ku ei ollu uimahallilla juuri ketään.

Mua ei maha pue niin en ajatellu hommata. Ihan hyvin oon tarjennu ilmanki.

Toivottavasti rakennusalan rautaisena ammattilaisena olet tulossa laittamaan torin viimeinkin kuntoon. 4-5 vuotta sitä on puuhattu ja eihän se ole vieläkään kunnossa.

Toivottavasti rakennusalan rautaisena ammattilaisena olet tulossa laittamaan torin viimeinkin kuntoon. 4-5 vuotta sitä on puuhattu ja eihän se ole vieläkään kunnossa.

Olen ymmärtänyt, että se on sellainen projekti, josta osaavat ammattilaiset tajuavat pysyä poissa, koska se on niin perseestä(?) Ei onneksi mene muutenkaan lähellekkään meikän osaamisaluetta.

Rakennusalasta puheen ollen: on hieno juttu kun jengi alkaa tajuta, ettei LVI-asentajan homma ole mitään paskaröörien nuohoamista Iltalehti.fi - Yllättävä ammatti nousi nuorten suosikiksi

Back
Ylös Bottom