Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäs ryhistäytyä ja lähteä pyörähtää Kuopion yössä! Täytyy varmaa laittaa jotai muuta päälle ku treenivaatteet -.-
Tulen ensi viikon tiistaina hoodeillesi työmatkalle. Jos näet siellä limusiinia, niin se olen sitten minä.
Silloin on luvassa taas niin toiminnantäytteinen matka, että on hankaluuksia sovittaa kaikkia tarvittavia tapaamisia tuohon aikaikkunaan.
Noin 3 vuoden tauon jälkeen tähän talouteen saapui palautusjuomaa. Siitä olisi varmaan vielä enemmän hyötyä, jos treenaisikin välillä.
Varo ettei maha kasva. Allekirjoittaneen havainnot tuotteen vaikutuksesta. Lopetin.
Ihmiset vissiin palelee, ku ei ollu uimahallilla juuri ketään.
Maistelin jääkahvin makuista heraa ja nyt kusikin haisee sille :D
Varo ettei maha kasva. Allekirjoittaneen havainnot tuotteen vaikutuksesta. Lopetin.
Ihmiset vissiin palelee, ku ei ollu uimahallilla juuri ketään.
Voi herraisä. Mullahan on huomenna vapaapäivä! Melkein unohdin.
Tulen ensi viikon tiistaina hoodeillesi työmatkalle. Jos näet siellä limusiinia, niin se olen sitten minä.
Toivottavasti rakennusalan rautaisena ammattilaisena olet tulossa laittamaan torin viimeinkin kuntoon. 4-5 vuotta sitä on puuhattu ja eihän se ole vieläkään kunnossa.
Aattele mikä katasrohvi olisi ollu kö olisit saapastellu huomenna töihin ja todennut vasta siä, että on vapaapäivä.
Ei onneksi mene muutenkaan lähellekkään meikän osaamisaluetta.