Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin googlen kuvahakuun sanan "alumiinijauhe" ja ei ihan avaudu kuinka ensimmäinen kuva liittyy aiheeseen.
Olenko jo kerennyt mainostamaan että mulla on vapaapäivä ja että tämän päivän jälkeenkin on vielä neljä vapaata? Sitten olisi yksi työpäivä ja kuusi vapaata.
Olenko jo kerennyt mainostamaan että mulla on vapaapäivä ja että tämän päivän jälkeenkin on vielä neljä vapaata? Sitten olisi yksi työpäivä ja kuusi vapaata.
Mitä meinaat tehä vapaapäivinä?
Tietenkin möllöttää pakkiksella, ilmatteeks.
Kesä se vasta masentaakin. Talvella on sentään inhimillisiä lämpötiloja, happea ilmassa ja mukavan näköistä.Voiko olla näin tylsää.. Päivien kohokohta on salilla käynti. Voi mennä nukkumaan millon lystää, voi herätä millon lystää.. Ois nyt perkele edes jonkinlainen päivärutiini, niin ois iha jees. Kyllähä tätä sillon töiden loppumisen jälkeen viikon jakso, mutta onhan tämä jatkuva kotona rottailu ihan helvetin perseestä. Ja vielä tuo talvikin masentaa..
Läskejä pitäis sakottaa. Läskeille ja rumille ulkonaliikkumiskielto päiväs ja ilta-aikaan.
On mulla pipo pääsä, mutta taitaa olla melko kiriällä niin ei hengitä. Hommata uusi, päätä kun ei voi vaihtaa. :DPipo päähän! Aamulla on -22 eikä kirvelly yhtää pyöräillä.
Kauniita unia, oman kullan kuvia. Eli minun =)Hyvää yötä![]()