Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenko jo kerennyt mainostamaan että mulla on vapaapäivä ja että tämän päivän jälkeenkin on vielä neljä vapaata? Sitten olisi yksi työpäivä ja kuusi vapaata.

Laitoin googlen kuvahakuun sanan "alumiinijauhe" ja ei ihan avaudu kuinka ensimmäinen kuva liittyy aiheeseen.

Eikä mulle toi toka. Oksennustaudin lääkkeeksi sitä tänään on jo tarjottu, tosin eläinvapaasti.

- - - Updated - - -

Olenko jo kerennyt mainostamaan että mulla on vapaapäivä ja että tämän päivän jälkeenkin on vielä neljä vapaata? Sitten olisi yksi työpäivä ja kuusi vapaata.

En tiiä, mut mullon tän jälkeen yks työpäivä ja sit kaks vapaata ja sit viis työpäivää ja sit kaks vapaata ja sit viis työpäivää.

Mitä meinaat tehä vapaapäivinä?

97694d1365775447-repesin-eli-hauskoja-kuvia-netista-13990_603073293055069_1230858692_n.webp

Voiko olla näin tylsää.. Päivien kohokohta on salilla käynti. Voi mennä nukkumaan millon lystää, voi herätä millon lystää.. Ois nyt perkele edes jonkinlainen päivärutiini, niin ois iha jees. Kyllähä tätä sillon töiden loppumisen jälkeen viikon jakso, mutta onhan tämä jatkuva kotona rottailu ihan helvetin perseestä. Ja vielä tuo talvikin masentaa..

Voiko olla näin tylsää.. Päivien kohokohta on salilla käynti. Voi mennä nukkumaan millon lystää, voi herätä millon lystää.. Ois nyt perkele edes jonkinlainen päivärutiini, niin ois iha jees. Kyllähä tätä sillon töiden loppumisen jälkeen viikon jakso, mutta onhan tämä jatkuva kotona rottailu ihan helvetin perseestä. Ja vielä tuo talvikin masentaa..
Kesä se vasta masentaakin. Talvella on sentään inhimillisiä lämpötiloja, happea ilmassa ja mukavan näköistä.

Kesä se vasta masentaakin. Talvella on sentään inhimillisiä lämpötiloja, happea ilmassa ja mukavan näköistä.

Nii just. Kesällä sitte maristaan ku on niin kuuma sisällä ja pihalla ja jokapaikas ettei nukutuksi saa.

- - - Updated - - -

Laitetaampa pitkästä aikaa tunnistustehtävä. Kuka?

kuka.webp

Läskejä pitäis sakottaa. Läskeille ja rumille ulkonaliikkumiskielto päiväs ja ilta-aikaan.

Kiitti.

Mutta olenhan minä arkisin 8:00-16:00 toimistolla poissa katukuvasta. Tuo ilta siis osoittautuu minun tapauksessa ongelmaksi kun pitäis kotiinkin päästä.

Pipo päähän! Aamulla on -22 eikä kirvelly yhtää pyöräillä.

Hei HYVÄÄ YÖTÄ (työtä).

Mä taidan tästä kohta hilpasta niiausreenit tekeen ja kaupanpäälle pyllistän respan tätille. Tai tytölle kummanlainen sattuukaan olemaan vuorossa.

Back
Ylös Bottom