Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joopa joo. Naapuri veti parit kunnon huuto-oksennukset tunnin välein yöllä, ettei edes unta saanut sen jälkeen. Toivottavasti on paska olo.

Maanantain työntekoasentoa kuvaava mopokuva.

n8CE3.webp

Pieni vitutus tässä maanantaiaamussa. Triumph tytöstä 10/10, kaunista.

Minulla on uusi talvitakki.

- - - Updated - - -

Mulla on paha ongelma, en osaa päättää mihin liimaisin ne kaksi omenatarraa.

- - - Updated - - -

Ja lopputyön abstract pitäisi tehdä. Suunnittelen ulkoistamista.

- - - Updated - - -

Vai tekiskö google translatorilla, se toimii hienosti. Haeskelin ajokamppeita, tämmöinen myyntilause housujen kohdalla:

Tie, joka kulkee satulan alla, laaja näkymä loputon niityt, tykytys männän, aseiden ja kehon ravistamalla, heijastus auringonvalo kromipäällystä moottoripyörän, myrskyisät chopper.

Minulla on yhteensopivuusongelma arkisen aherruksen eli säännöllisen päivätyön kanssa.:o

Minkä takia mä katselen jotain pyllyrummutteluvideoita maanantaiaamuna. :jahas: Onkohan sillä aina samat pyllyt tuossa rummuteltavana?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minkä takia mä katselen jotain pyllyrummutteluvideoita maanantaiaamuna. :jahas: Onkohan sillä aina samat pyllyt tuossa rummuteltavana?

Mä näkisin että meillä vois olla paljon yhteistä juteltavaa. Pyllynrummuttulevideot maanantaiaamuna, toimii.

- - - Updated - - -

Minulla on yhteensopivuusongelma arkisen aherruksen eli säännöllisen päivätyön kanssa.:o

Mä oon kans huomannut että ihmismieli ei aina toimi niinkuin retina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarkoitatko niitä daameja jotka on raahattu sinne keski-ikäisten motoristien iloksi?

Mä olen tulossa lauantaina.

Just ne tekohymyiset, pieniin shortseisiin pukeutuneet bimbot. Meen vääntämää niille pikkutuhmia vitsejä orastavan päälakikaljuni kanssa. Vitsejä, joita he kuulevat 10^x kertaa :) Olenhan maalta. Mahaa ei ehdi siihen mennes saamaa.

Meen silti perjantaina aamupäivällä, jos olis edes yhtään rauhallisempaa.

Just ne tekohymyiset, pieniin shortseisiin pukeutuneet bimbot. Meen vääntämää niille pikkutuhmia vitsejä orastavan päälakikaljuni kanssa. Vitsejä, joita he kuulevat 10^x kertaa :) Olenhan maalta. Mahaa ei ehdi siihen mennes saamaa.

Nää on mahtavia tilaisuuksia, voi kokea olevansa hauska ja haluttu ja melkein itsekin uskoa siihen.

Mulle on varattu paikka pikkubussin keskiosasta, A-oikeuksin. Kyyti on perjantaille.
Nonni, täähän meni ihan vituiks:D Tai jos onnistut jäämään kyydistä, niin ehkä olet siellä vielä lauantaina.

Pe ja su on varmaan ne rauhallisimmat päivät, la tod näk aika tukossa. Mutta muita vaihtoehtoja ei nyt ole.

Perjantai on ainoa oikea päivä vierailla sielä. Sillon minäki menisin jos menisin. En mene, menen töihin.

e. En ole muuten koskaan ollut sielä alkoholin vaikutuksen alaisena -> En ole puhunut tytöille mitään. En kyllä olisi puhunu vaikka olisinki ollu vaikutuksissa.

Ei ole mulle ihan täysin avautunut mp-messujen idea. Pääosin epäkiinnostavia moottoripyöriä, liikaa ihmisiä ja ylihintaista kaljaa. Naisten pongailuunkin löytyy varmasti parempia paikkoja.
Jätän siis väliin tälläkin kertaa :D

Ei ole mulle ihan täysin avautunut mp-messujen idea. Pääosin epäkiinnostavia moottoripyöriä, liikaa ihmisiä ja ylihintaista kaljaa. Naisten pongailuunkin löytyy varmasti parempia paikkoja.
Jätän siis väliin tälläkin kertaa :D

Ukkomiesten naiset suhatautuvat suopeammin retkeen mp-messuille kuin erotiikkamessuille. Näin minä asian näkisin.

Back
Ylös Bottom