Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unta riittäis vaikka koko päiväksi, mutta kai sitä jo pikkuhiljaa pitäisi nousta ylös. Jos gi on ehtinyt eiliseltä kuivua, niin nujuamaan ja salille, jos ei ole kuivunut niin pelkästää salille. Hyvä plääni. Vielä kun korvien väli heräisi.

Huomenta.

Mietin hetken itsekin et miks etin youtubesta tälläsiä videoita :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.
[Boy to Girl Transform Makeover]
Mietin hetken itsekin et miks etin youtubesta tälläsiä videoita :D

star_wars_its_a_trap.webp

Tajusin, että 1996 syntyneet saavuttavat tänä vuonna täysi-ikäisyyden rajapyykin. Kauhean nuorena nykyään täytetään 18...

Mutta niin se aika vain kuluu. Ei mene varmaankaan enää montaa vuotta, niin kuulee, kuinka joku itseni ikäinen kehuu saaneensa "kakstonnista".

Tajusin, että 1996 syntyneet saavuttavat tänä vuonna täysi-ikäisyyden rajapyykin. Kauhean nuorena nykyään täytetään 18...

Mutta niin se aika vain kuluu. Ei mene varmaankaan enää montaa vuotta, niin kuulee, kuinka joku itseni ikäinen kehuu saaneensa "kakstonnista".

Kauan minä mietin, että siinä tietää olevansa vanha, kun baarissa jututettu neiti ei ole ollut edes syntynyt kun Suomi voitti ensimmäisen jääkiekon MM-kullan, ja nyt se kauhuskenaario alkaa käydä toteen.

Maakuntalehtikin siitä puhuu sunnuntainumerossa.

image.webp

Mä oon ostanu noita pelejä muutamilla euroilla. Pitänee hankkia sellanen piraattikokoelmalevy mis 500 peliä.
Muut puhuu jostain ps4 yms, täällä aina vaan NES. :D

Joku ihme hyypiö soitti summeria. Onneksi on kamera, niin näkee minkä näköinen heppu siellä on. Avasin kuitenkin mielenkiinnosta oven. Ei tullut ainakaan tänne. Ehkä se on elämänsä rakkautta etsimässä...tai kohta on poliisit rappukäytävässä.

katso liitettä 110410
Pengoin laatikoita ja löytyi aarre! Lanit pystyyn! :cool:

Seurasin Awesome Games Done Quick 2014 keräystä, jossa pelasivat myös tuon läpi. Aikamoista haipakkaa pitivät.
http://gamesdonequick.com/schedule
10:09 oli aika :D

Auts. Osalla mun lapsuusajan luokkakavereista alkaa oleen kohta täysikäisiä lapsia. :wtf: Mä en suostu oleen viel näin vanha!

Ei saatu näitä kolmeen tyttöön juotua.
garage.webp

Loppuillasta löysimme itsemme paljusta muistelemasta nuoruutta:face:

Back
Ylös Bottom