Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suorita vikasietotilassa.Minulla on yhteensopivuusongelma arkisen aherruksen eli säännöllisen päivätyön kanssa.:o
Minkä takia mä katselen jotain pyllyrummutteluvideoita maanantaiaamuna. :jahas: Onkohan sillä aina samat pyllyt tuossa rummuteltavana?
Minulla on yhteensopivuusongelma arkisen aherruksen eli säännöllisen päivätyön kanssa.:o
Mikä päivä olis paras? minä päivänä mimmit iloisimmillaan?
Joko Johny on päättänyt että mikä päivä hilaat ruhosi sinne messuille? Pe, la, su?
katso liitettä 110453
Tarkoitatko niitä daameja jotka on raahattu sinne keski-ikäisten motoristien iloksi?
Mä olen tulossa lauantaina.
Olenhan maalta. Mahaa ei ehdi siihen mennes saamaa. Just ne tekohymyiset, pieniin shortseisiin pukeutuneet bimbot. Meen vääntämää niille pikkutuhmia vitsejä orastavan päälakikaljuni kanssa. Vitsejä, joita he kuulevat 10^x kertaaOlenhan maalta. Mahaa ei ehdi siihen mennes saamaa.
Meen silti perjantaina aamupäivällä, jos olis edes yhtään rauhallisempaa.
Nonni, täähän meni ihan vituiks:D Tai jos onnistut jäämään kyydistä, niin ehkä olet siellä vielä lauantaina.Mulle on varattu paikka pikkubussin keskiosasta, A-oikeuksin. Kyyti on perjantaille.
Pe ja su on varmaan ne rauhallisimmat päivät, la tod näk aika tukossa. Mutta muita vaihtoehtoja ei nyt ole.Just ne tekohymyiset, pieniin shortseisiin pukeutuneet bimbot. Meen vääntämää niille pikkutuhmia vitsejä orastavan päälakikaljuni kanssa. Vitsejä, joita he kuulevat 10^x kertaaOlenhan maalta. Mahaa ei ehdi siihen mennes saamaa.
Meen silti perjantaina aamupäivällä, jos olis edes yhtään rauhallisempaa.
Ei ole mulle ihan täysin avautunut mp-messujen idea. Pääosin epäkiinnostavia moottoripyöriä, liikaa ihmisiä ja ylihintaista kaljaa. Naisten pongailuunkin löytyy varmasti parempia paikkoja.
Jätän siis väliin tälläkin kertaa :D