Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on kuntit Mailis. Mailis on kuuma minkki. Mailiksella on pitkät jalat. Tiesittekö muuten, että Mailis on vasenkätinen?

1377532026_miley-cyrus-august-11-2013-zoom.jpg

171790209.jpg

Sama nainen, eri verkkarit.

Taisin linkittää tuon jo kerran aikaisemmin, koettakaa nyt jotenkin selvitä.

Ja miksi tuo rekkistukka.

e: Kuinka pitkä se on? En todellakaan jaksa googlata.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on kuntit Mailis. Mailis on kuuma minkki. Mailiksella on pitkät jalat. Tiesittekö muuten, että Mailis on vasenkätinen?

Miks Mailiksen naama on noin likasen näkönen tossa ekassa kuvassa?! Mailis oli kyllä hirmu sympaattinen, kun se esitti Hannah Montanaa.

Ootko vitun sekaisin? Mikä helvetti sua vaivaa? Toki voihan se leffa olla niin paska, että menee rajan yli ja onkin hyvä. Todennäköisesti kuitenkin ihan hirveetä pelkkää paskaa. Kyseinen leffa on muuten saanut imdb:ssä arvosanan 3/10 :D

Hahaha. Näin olen veikannutkin, enkä siksi ole sitä katsonut. Nyt meinaa vaan olla niin tylsä ilta, että tuokin kelpaa :D Sekaisin olen kyllä ollut varmasti syntymästä saakka :hyper:

Tekisi mieli sanoa, että äänekäs, huomionhakuinen punaniskalortto se on. Satuin kuitenkin katsomaan jotain dokumentintapaista ohjelmaa hänestä ja kyllähän hänessä on työmoraalia ja tietynlaista syvyyttä, joka kieltämättä kaikissa menestyvissä artisteissa jossain määrin piilee.

Onkos Se Mailiksen wrecking Ball video ollut vielä täällä?

Muistaakseni olen virallisen musiikkivideon postannut kerran mutta otetaanpa vaihteeksi liveveto. Mailiksella on todella voimakas ja terävä ääni. Hieno performanssi. Kuunnelkaapa, kuinka hienosti Mailiksen vahva ääni soi kertsissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haluaisin, että maailmassa olisi rauha ja että olisin vahva kun perkele. Ja lihasta vois olla kans jonkun verran ja rasva% 5, kiitos!

Kaukana on tavotteet vielä(helvetin kaukana), mutta työtä tehhään sen etteen! Mualiman rauha varmaan jää saavuttamatta..

Tää harrastus on kyllä ihan perseestä, musta tuli pieni siinä vaiheessa kun alotin tän vitun touhun 10kg kevyempänä mä kuvittelin olevani hyvässä lihassa nyt vaatis ainakin 90kg oman painon ennen ku tuntuis missään ja tuskin silloinkaan oon tarpeeksi iso :hyper:

Back
Ylös Bottom