Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen yhtä viisaudenhammasta köyhempi.

chipmunk-cheeks-by-doug-cadmus-cc.webp

Olipas mukava reeni tänään. :)

Tänään voisi muuten katsoa tuon "huippuleffan" Nightmare - painajainen merellä xD Olen onnistunut välttämään sen katsomisen tähän saakka.

Tänään voisi muuten katsoa tuon "huippuleffan" Nightmare - painajainen merellä xD Olen onnistunut välttämään sen katsomisen tähän saakka.

Itse asiassa se elokuva on niin onnistunut, että se ansaitsisi jopa kansainvälistä tunnustusta (oscar). Valmistaudu koko elokuvan kestävään myötähäpeään.

Vältä tänäänkin. Lähde mieluummin vaikka ulosteelle. Minäkin menen.

Ihan mielenkiinnosta meinasin tuon katsoa. En oikein uskokaan, että siitä tulee kaikkien aikojen elokuvaelämys... Noh, mutta aina voi vaihtaa kanavaa ;D

Ootko vitun sekaisin? Mikä helvetti sua vaivaa? Toki voihan se leffa olla niin paska, että menee rajan yli ja onkin hyvä. Todennäköisesti kuitenkin ihan hirveetä pelkkää paskaa. Kyseinen leffa on muuten saanut imdb:ssä arvosanan 3/10 :D

Back
Ylös Bottom