Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjasin.Itse asiassa se elokuva on niin onnistunut, että se ansaitsisi jopa kansainvälistä tunnustusta (razzie).
Tämä on kuntit Mailis. Mailis on kuuma minkki. Mailiksella on pitkät jalat. Tiesittekö muuten, että Mailis on vasenkätinen?
Ootko vitun sekaisin? Mikä helvetti sua vaivaa? Toki voihan se leffa olla niin paska, että menee rajan yli ja onkin hyvä. Todennäköisesti kuitenkin ihan hirveetä pelkkää paskaa. Kyseinen leffa on muuten saanut imdb:ssä arvosanan 3/10 :D

Tämä on kuntit Mailis. Mailis on kuuma minkki. Mailiksella on pitkät jalat. Tiesittekö muuten, että Mailis on vasenkätinen?
Mailiksessa parasta on kyllä mun mielestä sen iskä. Billy Ray Curys. :haart:
Onkos Se Mailiksen wrecking Ball video ollut vielä täällä?
Aivan takuulla. Maailma on kyllä mun mielestä vähän perseellään, kun ihmiset tekee tuollasta.Joka on varmasti erittäin ylpeä tyttärensä uudesta tyylisuuntauksesta.
Joka on varmasti erittäin ylpeä tyttärensä uudesta tyylisuuntauksesta.
Mä Kride ajattelin sua äsken. Tulit tästä mieleen. Hell explained by an engineer. Can?t say I didn?t expect that... - The Meta Picture

Tää harrastus on kyllä ihan perseestä, musta tuli pieni siinä vaiheessa kun alotin tän vitun touhun 10kg kevyempänä mä kuvittelin olevani hyvässä lihassa nyt vaatis ainakin 90kg painoa ennen ku tuntuis missään ja tuskin silloinkaan oon tarpeeksi iso![]()