Jos luoja suo, veliseni, jos luoja suo.
Nyt mä sanon että vau.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos luoja suo, veliseni, jos luoja suo.
Tämä kans toimii. Toi VLC skripti ei nyt mulla toiminu. Ekan linkin listalta joku VLC suoratoisto kohtaan ja toi iTunes rivi VLC suoratoisto optionsiin (täppä ruutuun). Ei voi moittia..Kiitti linkistä. On nyt vaan tää nettikaista tärkeemmässä käytössä. Telkusta ois ollu kiva katella!
Tämä kans toimii. Toi VLC skripti ei nyt mulla toiminu. Ekan linkin listalta joku VLC suoratoisto kohtaan ja toi iTunes rivi VLC suoratoisto optionsiin (täppä ruutuun). Ei voi moittia..
Mähän oon ollu Vesalla joskus kloppina töis.
Te olette hieno mies, arvostan.
Siis mitä. Vokottia kehutaan. Miksi minä en ole hieno nainen, vaikka Vesalla töissä olen ollut?! Hä?!
hmmm... siinä on jotain epäilyttävää jos nainen on työskennellyt Vesalle
Siis mitä. Vokottia kehutaan. Miksi minä en ole hieno nainen, vaikka Vesalla töissä olen ollut?! Hä?!

Olihan siinä ne ään pilkut...mmmkay.Vesa on mutki työllistänyt muutama vuosi sitte. Näin Vesan kerran, se oli vähän pelottava.
Mitä jäi päällimmäisenä mieleen kuluneesta vuodesta?
Tuliko parempi mieli?
Olihan siinä ne ään pilkut...mmmkay.
Olin kuitenki JO 20-vuotias eli ihan liian vanha ja suomalainen Vesalle.
Hei pitäiskö sopia joku turvasana?
Vissiin liuottimet ovat tuhonneet aivoni. Mieleen ei siis jäänyt juuri mitään. Noh, Knopflerin konsertti jäi mieleen aika hyvin kyllä. Varmaan tää jalassa ollut paise ja sen puhkaisu myös jää pysyväksi muistijäljeksi.Mitä jäi päällimmäisenä mieleen kuluneesta vuodesta?
Nousuhumala on aina iloinen asia.
irtakk, mummu jo parikymppisenä.