Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä kans toimii. Toi VLC skripti ei nyt mulla toiminu. Ekan linkin listalta joku VLC suoratoisto kohtaan ja toi iTunes rivi VLC suoratoisto optionsiin (täppä ruutuun). Ei voi moittia..

Nii ei nois linkeissä ollu HD:ta mut kyl toimi striimit sinänsä kun testasin.

Mitä jäi päällimmäisenä mieleen kuluneesta vuodesta? Itselleni ehkä se miten Jaetusta Maasta (North&South) kaikille tuttu näyttelijä David Carradine löytyi Bangkokilaisesta hotellihuoneesta tukehtuneena epäonnistuneen runkkauksen seurauksena vuonna 2009. Tragedia. Oliskohan turvasana pelastanut?

- - - Updated - - -

Siis mitä. Vokottia kehutaan. Miksi minä en ole hieno nainen, vaikka Vesalla töissä olen ollut?! Hä?!

hmmm... siinä on jotain epäilyttävää jos nainen on työskennellyt Vesalle

Siis mitä. Vokottia kehutaan. Miksi minä en ole hieno nainen, vaikka Vesalla töissä olen ollut?! Hä?!

:love:

Tuliko parempi mieli?

Mä oon sitäpaitsi työskennelly Vesan työhuoneessa, ku muualla ei ollu tilaa. Itse johtajaa ei kyllä huoneessansa montaa kertaa näkyny.

Vesa on mutki työllistänyt muutama vuosi sitte. Näin Vesan kerran, se oli vähän pelottava.
Olihan siinä ne ään pilkut...mmmkay.

Mitä jäi päällimmäisenä mieleen kuluneesta vuodesta?

Vuosi oli hyvä, ja ilmassa on merkkejä siitä että seuraavasta vuodesta voi tulla jopa erinomainen.

:love:

Tuliko parempi mieli?
:vokotirtakkhymiö:

keskinen_juttu300611STL_244_vi.webp

Back
Ylös Bottom