Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kohta mä alan rakastamaan kaikkia.
Sinuna en nyt ainakaan valittaisi mun aikaisesta mummuuntumisesta.
Nyt mä sanon että vau.
Hyvä akka se on. Vähän vaikuttaa joskus sieneltä, jota olen ääneenkin ihmetellyt mutta vastauksena on aina sama, "hey, I'm russian". Parempi viinapää kuin 97%:llä pakkislaisista.
Et kai oikeesti oo menny johonkin neuvosto-tyttöön sekaantumaan?
Hyvä akka se on. Vähän vaikuttaa joskus sieneltä, jota olen ääneenkin ihmetellyt mutta vastauksena on aina sama, "hey, I'm russian". Parempi viinapää kuin 97%:llä pakkislaisista.
En mä ole epäillytkään etteikö olisi. Ja haitanneeko tuo jos joskus vähän vodkaa naukkailee.
Tietysti olen. Tästä voit syyttää mm. Jami2003:sta, SIC-:iä ja Heatseekeriä, hehe.
Mutta ei hätää, olenhan alueen erityisasiantuntija vuosien kokemuksella.
Mahtava sarja tämä nyt Jimillä pyörivä Suomen Huutokauppakeisari. Aito meininki. Olen ihan liekeissä.
Kuuluuko tämä neito erityisasiantuntemuksen piiriin? :D
Itse joudun olemaan reilun 40 neuvosto-tytön kanssa täällä rajan väärällä puolella, "erityisasiantuntemusta" en ole ehtinyt kyllä hankkia. Isot pojat on puhuneet, notta olis mahdollista. Mutta en ala moiseen peliin ollenkaan ja ylipäätään tyttöjen kanssa vehkeilemään.
Mitä sää siellä teet 40 neuvostominkin kanssa? Tissibaarin portsari?
Parhaat venäläiset naiset ovat sellasia, jotka ovat venäläisten emigranttien lapsia ja suomessa eläneet. Tällöin heillä on todennäköisesti yleissivistystä, tietävät tavat jne. enemmän mitä olisi jos olisivat itse maahanmuuttaneet. Toisaalta ulkonäössä saattaa olla tiettyä venäläismäisyyttä - mikä on ihan hyvä asia vaihtelun kannalta, vaikka yleisesti ottaen pidän enemmän pohjoismaalaisista. Tosin onko nämä sitten ollenkaan venäläisiä?
Jos ulkonäöstä puhutaan, niin minä tykkään pohjosmaalaisista naisista. Itä-eurooppalaiset on ihan ok, ja jotkut venäläiset (varsinkin nämä mitä kuvailin äsken, eli venäläiset geenit omaavat mutta Suomessa kasvatetut) mutta kyllä minä enemmän kotimaisesta pidän.Ulkonäössä menisin tuonne Ukrainan puolelle :D

^^ Tuo on muuten hyvä huomio. Omienkin kokemusteni mukaan venakkominkeillä on jopa ihan hyvä yleissivistyksen taso. Olen jututtanut varmaan useita kymmeniä vuosien varrella eikä oikeastaan kukaan ole päässyt loistamaan paukapäisyydellään.
Ukrainahan on tosiaan maailman johtava missitehdas.