Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuossa on kyllä perää. R4 on vähän kuin tojota Avensis.

- - - Updated - - -

Yhtä hoodeetä kävin ajamassa viime kesänä mutta se ei ollut mikään varsinainen mutkakettu. Mutta kivasti se imi ja lussutti ja mukavalta tuntu muuten.

Joo, R4:n voi juuri ja juuri kelppuuttaa autoon. Mopossa se on auttamattomasti etikettivirhe.

Mitähän vielä piti ottaa mukaan? Ei pysty millään muistamaan... Hammasharja, puhtaita alusvaatteita. Otanko varalta treenikamat mukaan... äääh. Ois heleppo kun menis vaan pariks päivää mutta ku melekein kaks viikkua! Ja kaikkia kissanristiäisiä. Kisatki ja joku ansiomerkin lunastuski ois. Hoh!

No kyllähän nyt treenikamat pitää ottaa mukaan jos kaks viikkoo meinaa viipyä!

Työpaikka meni nyt sivu suun, olen jo niin loppusuoralla että ei kannata enää palkata ketään. Kyllä nyt on siistiä ja hyvää ja kaunista.

No kyllähän nyt treenikamat pitää ottaa mukaan jos kaks viikkoo meinaa viipyä!

Työpaikka meni nyt sivu suun, olen jo niin loppusuoralla että ei kannata enää palkata ketään. Kyllä nyt on siistiä ja hyvää ja kaunista.

Menikö sulta toi ilmoittautuminen ohi?

Mistäköhän nää puhuu?

Edit. Sen verran vaivauduin, että luin edellisen siivun ja valkeni että oon ilmottautunu jonkinlaisen kotiapulaishoratsun-rooliin. Fitnesskissa ja -kisat on kaukana tästä vanhasta pierusta, yök.

Tänään on virallinen sohvanhomehdutuspäivä, koska lepo. Tänään ei pistetä nokkaa pihalle.

Laitoin saunan lämpiämään, ja olutta on. Minä tarjoan.

Hui kauhia ku oli kiireinen päivä töissä! Ihmiset haki lääkkeitä kuin ois maailmanloppu tulossa. :D Saa nähä millainen hulina on sitte maanantaina. :) Onneksi nyt saa vähän rentoutua! Oli positiivinen yllätys, että kauan kadoksissa ollut sukka löytyi pyykkituvasta eikä kukkaan ollut nakannut sitä menemään. :haart:

Back
Ylös Bottom