Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivää rietastelijat.

Se on possu nyt uunissa ja coleslaw valmiina jääkaapissa. Taidanpa hakea kellarista vielä pari oman panimon portteria jääkaappiin. Oujees.

Huomenta!

Tuli nukuttua hieman kehnosti, tulin noin yheltä himaan ja menin puol kaks nukkuu ja heräsin vissiin puol ysin aikoihin ja yritin torkkua puol 11.

Nyt aamukahvit naamariin ja sit pitäs siivota :jahas:

Järkyttävää tuo lasten tupakointi :( En muutoinkaan kannata tupakointia, saati itse tupakoi, mutta kamalaa katsoa kun alakouluikäiset lapsukaiset tupakoi.. Pakko oli avautua, kun juuri äsken tuli sellainen tilanne vastaan.

Jahas, pitäiskö sitä lähtä lahajaostoksille kaikkien muiden viime hetken rynnijöiden kanssa. Olis kyllä voinu tän hoitaa aiemmin, mut aina se jää.. Pitäis vielä kaikenlisäksi keksiä mitä ostaa. Siskopuolta taidan muistaa vain lahjakortilla niin pääsen helpolla.

Ei töki mitenkään pahasti tämä siivouksen aloittaminen. Lassekin jäi hoitoon. Pitäis pestä petivaatteetkin mutta se on jotenkin vähän raskas homma, taidan hakea Jyskistä uudet ja heittää vanhat roskiin. Pitää varmaan ihan ekana selailla vähän nettimotoa ja hakea spotifysta inspiraatiota. Jumppaamassa jo kävinkin, on lähes energinen olo.
Tänään aioin juoda vuoden ensimmäiset glögit.

- - - Updated - - -

Mulla oli muuten joskus semmoinen poikamieskaveri joka ei pessyt paitojaan, osti uusia sitä mukaa tarvitsi. Ekoteko!

Ei töki mitenkään pahasti tämä siivouksen aloittaminen.

Samastuin. Olen 30,5m2 kämppää nyt imuroinut ~2h. 5min imurointia, 30min koneella, 5min imurointia, jne. Kunnon kiinnostuskiikarit tähän hommaan, ja pakko tänään on jotain urheilla, kun on turhautunut tähän siivoamiseen. Luultavasti joko menen juoksemaan tai kiipeilemään.

Mulla oli muuten joskus semmoinen poikamieskaveri joka ei pessyt paitojaan, osti uusia sitä mukaa tarvitsi. Ekoteko!

Onneksi oli poikamies, niin välillä pystyi viettämään yöt muualla, ettei omat patjat ime kaikkia, noh, nesteitä.

Ei varmaan ollut ihan pelkkää sattumaa että hän oli poikamies.

Aa, no sitten ymmärrän. Yksi klassisimmista lauseista on erään kaverin heitto mennessään toisen kaverini kämpille "Tämä kämppä on siinä kunnossa, että täällä ei ole nainen hetkeen käynyt!" :D

Joulusiivoukset tehty, kinkku sulamassa ja on vapaa-aikaa. Ei paha. Vois käydä tänään pikkasen vetämässä rautaa maasta, niin siinähän sitä ois sitten.

Kuulkaahan poijjaat. Kun siivoisi kaiken tehokkaasti, niin jäisi paaaljon aikaa loppupäivälle :P Itsellä myös siis siivouspäivä tänään ja nyt on jo tehoiltu siivous ja kaupassakäynti. Enää lenkille, niin sitten saisi alkaa valmistautuun vuoden viimeisiin pikkujouluihin :)

Työvoimatoimisto ei ole tänään auki niin jätän tänne tämän laatimani ilmoituksen:

"au-pair / kotiapulainen"

Haetaan ripeää ja omatoimista kotiapulaista kaikenlaisiin kodin askareisiin.
Sinulta edellytetään:
-urheilullisuutta ja hyviä sosiaalisia taitoja
-olet osallistunut vähintään kansallisiin fitnesskilpailuihin, kansainvälinen kilpailumenestys luetaan eduksi
-kotitalouden työt saisivat olla tuttuja, se ei ole kuitenkaan ehdoton edellytys, työhön perehdytetään
-löysä moraalikäsitys plussaa

Hakemuksiin merkintä "JohnyV/Lasse", hakemukset jätettävä viimeistään 21.12. klo 14.00

Kuulkaahan poijjaat. Kun siivoisi kaiken tehokkaasti, niin jäisi paaaljon aikaa loppupäivälle :P Itsellä myös siis siivouspäivä tänään ja nyt on jo tehoiltu siivous ja kaupassakäynti. Enää lenkille, niin sitten saisi alkaa valmistautuun vuoden viimeisiin pikkujouluihin :)

Minä opin parhaiten esimerkkiä seuraten, eli voisitko tulla mallisuorituksena siivoamaan kämppäni, niin opin miten se kuuluu tehdä?

Suuren kysynnän vuoksi hakuaikaa pidennetty klo 15.00 asti.

Sniffarin hakemuksia ei käsitellä (menneisyyden taakka on liian suuri, menemättä yksityiskohtiin asia liittyy hänen kasvoihin ja työnantajan ejakulaatioon).

Mä näin tänään joululahjaostoksilla semmosenki vaaleahiuksisen perseen ette melkeen rrrrrakastuin. Maistuis varmaan Lassellekki.

Kävin myös tarkastamassa siikkerin mopon. En rrrrakastunu. Sensijaan jo eilen mainittu amerikanvahvistus vahvisti asemiaan himiöintilistan kärkipäässä. Siitä ei kyllä moottoripyörä komistu. 28 000 oli hintalappo. Kallein amerikkalainen oli 48 000. Reipasta!

Lasse tykkää enemmän semmosista karvattomista perseistä.

- - - Updated - - -

Mä näin tänään joululahjaostoksilla semmosenki vaaleahiuksisen perseen ette melkeen rrrrrakastuin. Maistuis varmaan Lassellekki.

Kävin myös tarkastamassa siikkerin mopon. En rrrrakastunu. Sensijaan jo eilen mainittu amerikanvahvistus vahvisti asemiaan himiöintilistan kärkipäässä. Siitä ei kyllä moottoripyörä komistu. 28 000 oli hintalappo. Kallein amerikkalainen oli 48 000. Reipasta!

Mulla on yks Zkawa tsekattavana tässä joulun seutuun. Saas nährä, se Trumppa jäi kyllä pahasti kummittelemaan. MT-01 taitaa jäädä laskuista, on se ehkä vähän semmonen norsu.

Back
Ylös Bottom