Joo! Pitäisköhän pakata mukaan useampikin? Kai ne sinne Elovena- ja juhlispakettien väliin sopii.
Otatko sinä ruisleivät vai minä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo! Pitäisköhän pakata mukaan useampikin? Kai ne sinne Elovena- ja juhlispakettien väliin sopii.
Jos sä otat ruispuikulat niin mä otan hapankorput.Otatko sinä ruisleivät vai minä?
Jos sä otat ruispuikulat niin mä otan hapankorput.
Hyvä reissu tulee. Ai mutta helvetti. Kumman anuksessa piimät? Vai varmuuden vuoks kummallekin?
Muistaa vain ottaa aurajuustolla, niin hyvä tulee. Aurajuusto on kuin kirsikan laittaisi kakun päälle.
Hot Shots! telkkarista. Ei ollenkaan huonoa viihdettä kaljan juomisen kaveriksi.
Joo ihan helmi, thorne ja darla samassa pätkässä. Jouduin oikein kaivamaan että mikä se oli ja löytyihän se: Interlocked: Thrilled to Death. Jos jollain on tuo VHS:llä niin maksan tonnin.
Jestas millaista mörön spermaa irtoaa tuulitunnelista. Huhhuh. Jouluflunssanko sain? Mahtavaa. Onneksi olen jo valmiiksi pätkinyt ajon kahteen osaan, ei tartte kerralla sutia 500km.
Onneks en haukannu just aamiaista. Ois luultavasti tullu ykä :D
Kauheen herkkis sä oot :D