Sitä ahdistusta kutsutaan kolmenkympinriisiksi. Ihan tiedoksi vaan.
Ei saatana. Kohta minäkin linkitän tänne moottoripyöräkuvia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä ahdistusta kutsutaan kolmenkympinriisiksi. Ihan tiedoksi vaan.
Ei saatana. Kohta minäkin linkitän tänne moottoripyöräkuvia.
Onks rullakebab joku pakkislaisten perjantainen perinneruoka?
siis nyt perkele suu kiinni safkasta, mä joudun odottamaan mun seuralaista, että voin paistaa naudan sisäfilettä valkosipulikermaperunoiden suraksi, mulla on nälkä ja join yhden konjakin---> tuli kovempi nälkä... murrrr...
En tiiä mut tossa lähikebulassa on ihan sikahyvä rullis. Ja riippuen kuka tekee niin toisinaan siinä on oikeen urakalla syömistä. Siihen kylmää maitoa iso tuoppi ni kylläpä on ihmisen lapsella ilonen olo! Nyt vois kyl jotai herkkua lapostaa naamaansa.
Edit. Ihanaa miten ihmiset sytty rullakebabista :D Nyt tekis muuten mieli Kotipizzan kotzonea. Pepperoni-aura-punasipuli. Vaihdetaan punasipulit paprikaan. Paprikat uunin jälkeen. Valkosipulimajoneesilla. Normaalipohjaan.
En tiiä mut tossa lähikebulassa on ihan sikahyvä rullis. Ja riippuen kuka tekee niin toisinaan siinä on oikeen urakalla syömistä. Siihen kylmää maitoa iso tuoppi ni kylläpä on ihmisen lapsella ilonen olo! Nyt vois kyl jotai herkkua lapostaa naamaansa.
Edit. Ihanaa miten ihmiset sytty rullakebabista :D Nyt tekis muuten mieli Kotipizzan kotzonea. Pepperoni-aura-punasipuli. Vaihdetaan punasipulit paprikaan. Paprikat uunin jälkeen. Valkosipulimajoneesilla. Normaalipohjaan.
Tuntuu, että on ihan aukko sivistyksessä, sellanen rullis pitäis joskus päästä maistamaan.

Kaikki hajoaa varmaan mun seuraan jos ollaan autolla liikenteessä jossain. :lol2: Ennen ei autot kiinnostanu pätkääkään, mutta nyt kun ois oma hakusessa...Otetaan matkaevääksi sinne äkkilähdölle.