Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kestipä kauan tajuta, miten viikko voi muka olla jo puolessa:P Hah, sanoin mun pomolle, etten haluaisi niin montaa projektia kerralla, koska musta tulee todella vihainen jos en ehdi treenaamaan. Se totesi että suoraan sanottuna olet treenannut sen verran, että häntäkään ei huvittaisi nähdä mua vihaisena. Höhöhö

Oot kieltämättä aika pelottava amatsooni... ja epäluonnolliset nuorenapysymisgeenitkin :D

Hitto että jäin nyt jumiin tohon Aliceen. Kahvia varmaan tarvis.

Oot kieltämättä aika pelottava amatsooni... ja epäluonnolliset nuorenapysymisgeenitkin :D

Hitto että jäin nyt jumiin tohon Aliceen. Kahvia varmaan tarvis.

Amatsooni, kiitti hei!!!!!!!!!

Älkää kitiskö. Pyhäinpäivällinen työviikko ja kaikkea. Väsyttää kyllä kans pirusti, mutta pitkänä viikonloppuna sitten nukkuu.

Eikä ole. Eikä ole edes pyhäpäivällinen työviikko. Itsenäisyyspäivää tällä viikolla sen sijaan vietetään ;)

^ai samaan tapaan kuin se koklyaev-tangon alle jääminen:P Kiitti pojat taas.

Ei saa kääntää veistä haavassa, mulla jää tänään sali kokonaan väliin... NOUUUUUU!!!

Minulla on sali jäänyt väliin viimeiset 2,5 viikkoa, kipeänä oltu nyt sen verran kauan että ehkäpä se kuolema tulla jolkottaa lähipäivinä.

No ei, mutta kolme viikkoa sitten otin rokotteen influenssaa vastaan, sillä yritän välttää kipeänä olemista maailmantappiin saakka. Rokotteen jälkeen en ole tervettä päivää nähnyt, ai että kun vituttaa.

Flunssan oireita ollut aamusta lähtien ja perjantaina pitäisi lähteä itsenäisyyspäivän vastaanotolle... vähän jännittää. Kaikki lääkekaapin pillerit heitettävä naamaan ja toivottava parasta.

^^No ehkä mulla ei sittenkään oo vielä kauheesti syytä valittaa. En oo pitkään aikaan ollut tuolla tavalla kipeenä mutta muistan kyllä miten vittumaista se on. Paranemisia!

Minulla on sali jäänyt väliin viimeiset 2,5 viikkoa, kipeänä oltu nyt sen verran kauan että ehkäpä se kuolema tulla jolkottaa lähipäivinä.

No ei, mutta kolme viikkoa sitten otin rokotteen influenssaa vastaan, sillä yritän välttää kipeänä olemista maailmantappiin saakka. Rokotteen jälkeen en ole tervettä päivää nähnyt, ai että kun vituttaa.

No joo, en voi suositella influenssa-rokotetta! Mulla se osui ilmeisesti johonkin hermoon ja treenasin silti puoli vuotta sillä kädellä, kunnes kyynärpäässä näkyi ultrassa pelkkää tulehdusmössöä ja tuhoutunutta kudosta (siis siinä vaiheessa kun oli pakko mennä lääkäriin, korkea kipukynnys ei ole aina hyvä asia; aika kauan olin kompensoinut väärällä liikeradalla ja aiheuttanut pikku rasitusvamman). Ja sain silti sen sika-influenssan. Aivan p***a keikka.

^^No ehkä mulla ei sittenkään oo vielä kauheesti syytä valittaa. En oo pitkään aikaan ollut tuolla tavalla kipeenä mutta muistan kyllä miten vittumaista se on. Paranemisia!

En minäkään, toivottavasti tämäkin menee lähiaikoina ohi. Kiitos :)

No joo, en voi suositella influenssa-rokotetta! Mulla se osui ilmeisesti johonkin hermoon ja treenasin silti puoli vuotta sillä kädellä, kunnes kyynärpäässä näkyi ultrassa pelkkää tulehdusmössöä ja tuhoutunutta kudosta (siis siinä vaiheessa kun oli pakko mennä lääkäriin, korkea kipukynnys ei ole aina hyvä asia; aika kauan olin kompensoinut väärällä liikeradalla ja aiheuttanut pikku rasitusvamman). Ja sain silti sen sika-influenssan. Aivan p***a keikka.

Ai saakeli, kaikkea sitä. Ei kyllä ollut teikäläisellä tuuria matkassa sitten paljoakaan! En tiennyt tuollaisenkaan olevan mahdollista, itse en ole ikinä oireillut mistään rokotteista. Siksipä ajattelin ettei tästäkään haittaa voi olla, joten otin kun kerta sellaista ilmaiseksi tarjottiin. Ei nähtävästi olisi pitänyt :face:

Onneks en oo käyny piikillä kertaakaa vappaehtosesti. Enkä käy!

Jos olisit ollu amiksen ope niin joku olis puristanu perseestäki.

Back
Ylös Bottom