Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritän tässä muistella opettajiani mutta ei kovin montaa märkää unta tule mieleen. Fuksiryhmäni tutori sen sijaan ... (niin ja sit oli se toisen ryhmän tutori joka yritti jopa tehdä lähempää tuttavuutta, mutta enhän minä sen ikäisenä oikein hallinnut niitä asioita). Mietin tässä ettei vain tutorini ollut Pandan mainitsema nuori matikanopettaja, kun se valmistui muutama vuosi myöhemmin :) (Tuskin. On niitä muitakin hehkeitä matikanopeja tässä maassa.)

Influenssapiikin olen ottanut joka syksy vuodesta 2009 lähtien, kuulun nimittäin riskiryhmään. Ekana vuonna tuli todella kovat lihaskivut, muutoin sivuvaikutukset on rajoittuneet lähinnä pistospaikan kipuiluun ja kosketusarkuuteen.

Melkein unohdin, että mulla oli Aino pakkasessa. Onneksi nyt syön sitä.

Mulla oli yksi. Äsken maitokaupasta ostin toisen ettei vaan pääse loppumaan. Kohta herkuttelemalla herkuttelen.

Meillä tuli amikseen vastavalmistunut nainen äidinkielenopettajaksi. Ihan nätti oli ja miellytti muidenkin silmää sen verran, että meidän luokan (9henkeä) tunneilla luokka oli täynnä :D Pojat halus 'korottaa numeroita' :D

Mää en oo elämäni aikana tavannu yhtään kuumaa opettajaa! Nuoremmatki häiskät oli aina jotain niljakkeita.
Enkä mä.
Jopa mun tietokone sammutti itsensä tuon viisun aikana.. Ja biisi nimeltä Vanhat välihousut ei voi olla kuin tosi huono.
Kuulostaa ihan joltain Celen käyttämiltä byysilta.

Innasen taiteen arvostaminen vaatii poikkeuksellista älyä ja korkeakulttuurin ymmärrystä, jota löytyy vain valitettavan harvoilta.
Varmasti totta. Mummo sanoo, että olen ihan vaarini kaltainen ja hän oli aikalaisekseen poikkeuksellinen korpifilosofi. Tuossa minun sigussa on yksi esimerkki, mutta noita samanlaisia sutkautuksia on tuhottomasti lisää.

Erään kerran vaarini veli oli ollut perinteisissä lavatansseissa, ja komeana supliikkimiehenä pääsi tietenkin saatille. Siinä kun he olivat taivaltaneet kohti isosetäni tupaa, nainen oli valitellut luonnon kutsuvan ja mennyt kyykkykuselle tienlaitaan. Oli jo myöhä ja hieman hämärsi, niin isosetäni ei ollut kunnolla nähnyt toimitusta, mutta pani kuitenkin merkille kuinka naisen kusi tuli kuin siivilän läpi vaikka normaalisti se tulla suhahtaa yhtenä putouksena. Noh, hän ei tätä sen enempää murehtinut vaan painoi asian villaisella. Kun sitten tuli aika kellistää nainen hetekalle ja painaa taas villaista, isosedälleni oli käynyt pieni vahinko ja lipsauttanut sivuun. Tuntui kuulemma julmetun pistävältä ja asiaa tutkittuaan hän huomasi, että naisellahan on häpykarvat täynnä paskakokkareita! Sen takia se kusikin oli siivilöitynyt. Miten lie oli perseen seutuaan pyyhkinyt, mutta niin kipeää oli käynyt että meni melkein mulkulta niskat nurin ja piti heittää tuumatkin sikseen täysivartisesta yhdynnästä.

Koin taas uuden makuelämyksen, Myproteinin Egg White Powder. Mun litkut on aika usein pahan makuisia, soijaa yms., mutta toi kama on kyllä harvinaisen kammottavaa moskaa. Katotaan kelpaako ees koirille.

Mä oo luullu että mulla soi Antti Tuiskun kappale "Sä et ole hullu" päässä mutta googlauksen perusteella se onkin joku Janna. Olenko sittenkin hullu? Cosmic..

^^Etkö sä oo lukenu vielä lehdestä? Osa niistä lähetettiin ruotsalaisille sotaorvoille osana valtion humanitaarista apua. Se kai arvottiin kuka saa osallistua.

Back
Ylös Bottom