Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai siinä kuitenkin jotain konkreettisia milestoneja on ollut? Perseestä meinaan jos ei ole, kun silloin ei tule etenemisen fiilistä. Rakentamisessa noita on onneksi paljon, esim. maanrakennuksesta talonrakentamiseen siirtyminen.

Juu, kyllä itse on nähnyt etenemisen, mutta ulospäin ei ole näkynyt mitään. (Ei näy vieläkään, mutta nämä tulokset alkavat olla sellaisia joita voi tarvittaessa jo esitelläkin, jos joku kysyy.) Deadline lisensiaatintyölle on vuoden loppu, tulee pikkuisen kiire silti.

enr_002.webp

Näin unta, että olin juuri saamassa herkullisen kakun uuniin ja kaikki odotti kuola valuen sen valmistumista kunnes herätykseni alkoi soida ja uni päättyi siihen. :itku: Kakun tekoa häiritsi vain viereisessä asunnossa pidetyt huumehörhöjen bileet, joiden järjestäjänä toimi Sini Saarelan näköinen nainen. :D Kaikkea sitä... Jospa lähtisi työpäivän 2/4 kimppuun!

Ei huvittais olla töissä.

Ducatikuva ok, johto laitettu valkoisilla nippareilla runkoon kiinni, se kyllä häiritsee.

Tää toinen pyörä&kissa kuva onkin sitten omassa luokassaan.

Älkää kitiskö. Pyhäinpäivällinen työviikko ja kaikkea. Väsyttää kyllä kans pirusti, mutta pitkänä viikonloppuna sitten nukkuu.

Niin ol mukava poika DNA:n asiakaspalvelussa. Oisin voinu jutella kauemminkin... :haart:

Jos ei olis ni sit on kyllä väärällä alalla. Ihmetyttää kyllä oikeesti miten jotkut ihmiset on päätyny/päässy asiakaspalvelutehtäviin. Semmosia kyrpiä välillä noissa hommissa.

Jos ei olis ni sit on kyllä väärällä alalla. Ihmetyttää kyllä oikeesti miten jotkut ihmiset on päätyny/päässy asiakaspalvelutehtäviin. Semmosia kyrpiä välillä noissa hommissa.

Sinne pitää vain saada joku. Asiakaspalveluhenkisyys on plussaa. Joihinkin paikkoihin ei ole niin hyviä hakijoita, pakko kuitenkin ne hommat saada tehtyä ja siksi sinne sitten otetaan se ihmiskyrpä. Työkavereina ollut kanssa noita, aika tapauksia osa :D

On kyllä tylsää!

irtakk ja cele pappamopoilemassa

tumblr_lhwqykEAbV1qgolyao1_500.webp

:dance:

edit. Onpas kuuma tuo täti, on vissiin edelleenkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kannata ikinä rakastua.

Totta vitussa kantsii, ku löytyy sopiva kohde! Mut ei mun pointti nyt ihan ollu se, ton linkittämisessä :D Hyvä kappale on tuo.

Kestipä kauan tajuta, miten viikko voi muka olla jo puolessa:P Hah, sanoin mun pomolle, etten haluaisi niin montaa projektia kerralla, koska musta tulee todella vihainen jos en ehdi treenaamaan. Se totesi että suoraan sanottuna olet treenannut sen verran, että häntäkään ei huvittaisi nähdä mua vihaisena. Höhöhö

Back
Ylös Bottom