Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mihin perustat hypoteesin? Ei oo varaa pyttyihin niin ei oo varaa ruokaakaan? Vaiko et läskit ei pääse kyykkyyn?

Mä en tiedä hypoteeseistä, mutta paska solahtaa putkeen niin nätisti, että tällainen paatunut kroonisesta ummetuksesta kärsinyt itkee melkein ilon kyyneleitä kun pääsee kyykkypaskalle. Kuseminen on hieman hankalampaa.

Mä en tiedä hypoteeseistä, mutta paska solahtaa putkeen niin nätisti, että tällainen paatunut kroonisesta ummetuksesta kärsinyt itkee melkein ilon kyyneleitä kun pääsee kyykkypaskalle. Kuseminen on hieman hankalampaa.

Tässä oli alunperin kyse läskeistä. Sie oot niin timmi hottis kyl sun kyykkypepusta kakka tulee iloisesti kyykkyasennossakin!

Mä veikkaan kanssa että rakkautta on ilmassa. Jossain kehrätään ja kuherrellaan ja syödään viinirypäleitä niin kuin muuta maailmaa ei enää edes olisi.

Minä pelkään, että Möykkysen ruumis on jossain päin jotain Baltian maata ojassa ryöstettynä ja ilman sisäelimiä tms.

Työpäivä pulkassa. On tuo kuormanpurkajan työ niin ihanaa, just kun luuled saaneensa kaiken kondikseen niin Valion kuorma saapuu.. :D

Minä pelkään, että Möykkysen ruumis on jossain päin jotain Baltian maata ojassa ryöstettynä ja ilman sisäelimiä tms.

+1

Nuo muut on jotenki ällöttävän positiivisia. Kyllä nyt on tainnu viedä itämafia MÖYKKYSTÄ. Mitenkähän huippukalliin BMW X6:n nyt käy?

Jalkapäivä oli ja justiin selvisin kotiin. Oli kovin jalkareeni pitkiin aikoihin kun lopetin voimahömpötykset ja aloin podaamaan taas. Onhan se ihan helvettiä tehdä kyykyssä 3x10 ja reenin loppuun jalkaprässissä 100 kilolla 100 toistoa. Kyllä ne voimapainotteiset reenit on kyllä niin helppoja noihin kunnon jalkareeneihin verrattuna :D

Miksi rässi? Miksei kyykyssä satasella sata?

Nimim. ennoo rässiä tehny noin 13vuoteen.

+1

Nuo muut on jotenki ällöttävän positiivisia. Kyllä nyt on tainnu viedä itämafia MÖYKKYSTÄ. Mitenkähän huippukalliin BMW X6:n nyt käy?

Ne kehrää ja kuhertelee siinä huippukalliissa BMW X6:ssa. Ainut huoli on että verhoilut saattaa tahriutua.

+1

Joku venäläinen mafioso on varmaan ottanut sen työsuhdeautokseen.

Kyllähän nuo ihmiset aika pieniä täällä Kiinassa tuntus olevan ja juu, tuo on se normaali paskahuussi :D
Eipä sitten isomunasemmillakaan kärki kastu kustessa, vaikka ei se taida paikallisilla ongelma ollakaan..

Tottuuko tuommoiseen "pönttöön", vai suosittelisitko yhä länsimaalaista ratkaisua? Mites siisteyden laita? Miten tuohon voi tehdä asiansa kyykkypäivän jälkeen?

Joku venäläinen mafioso on varmaan ottanut sen työsuhdeautokseen.

MĂ–YKKYSEN muistoa kunnioitttaen.

108216d1384714355-off-topic-klo-06-00-24-00-981422.webp

Mihin perustat hypoteesin? Ei oo varaa pyttyihin niin ei oo varaa ruokaakaan? Vaiko et läskit ei pääse kyykkyyn?
No mitäpä luulet, helvetti. Kyykkyyn pääsee kuka vaa muttei ihan joka sotanorsu varmaan ylös pääse.
Läskit ei nää tähdätä.
Tämä totta varmasti.
Kyllähän nuo ihmiset aika pieniä täällä Kiinassa tuntus olevan ja juu, tuo on se normaali paskahuussi :D
Onko enemmän asentomahollisuuksia ottaa itteestää vessan peilin kautta kuvia, ku ei oo isoja länsimaalaisia pönttöjä viemässä tilaa? :rolleyes:

Back
Ylös Bottom