Läskit ei nää tähdätä.Mihin perustat hypoteesin? Ei oo varaa pyttyihin niin ei oo varaa ruokaakaan? Vaiko et läskit ei pääse kyykkyyn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Läskit ei nää tähdätä.Mihin perustat hypoteesin? Ei oo varaa pyttyihin niin ei oo varaa ruokaakaan? Vaiko et läskit ei pääse kyykkyyn?
Mihin perustat hypoteesin? Ei oo varaa pyttyihin niin ei oo varaa ruokaakaan? Vaiko et läskit ei pääse kyykkyyn?
Mä en tiedä hypoteeseistä, mutta paska solahtaa putkeen niin nätisti, että tällainen paatunut kroonisesta ummetuksesta kärsinyt itkee melkein ilon kyyneleitä kun pääsee kyykkypaskalle. Kuseminen on hieman hankalampaa.
Tässä oli alunperin kyse läskeistä. Sie oot niin timmi hottis kyl sun kyykkypepusta kakka tulee iloisesti kyykkyasennossakin!
Viestistä päätellen sen jälkeen sinä nuolet sen vielä puhtaaksi?
:D
En mä sentään jimmy kimmeli ole! korkeintaan voisin mennä lasipöydän alle katselemaan...
Mä veikkaan kanssa että rakkautta on ilmassa. Jossain kehrätään ja kuherrellaan ja syödään viinirypäleitä niin kuin muuta maailmaa ei enää edes olisi.
Lähinnä viittasin, että lipsahti perseennuolennan puolelle.
Minä pelkään, että Möykkysen ruumis on jossain päin jotain Baltian maata ojassa ryöstettynä ja ilman sisäelimiä tms.
+1
Nuo muut on jotenki ällöttävän positiivisia. Kyllä nyt on tainnu viedä itämafia MÖYKKYSTÄ. Mitenkähän huippukalliin BMW X6:n nyt käy?
Onko tällästen paskahuussien maissa vähemmän ylilihavia ihmisiä?
katso liitettä 108546
+1
Nuo muut on jotenki ällöttävän positiivisia. Kyllä nyt on tainnu viedä itämafia MÖYKKYSTÄ. Mitenkähän huippukalliin BMW X6:n nyt käy?
Eipä sitten isomunasemmillakaan kärki kastu kustessa, vaikka ei se taida paikallisilla ongelma ollakaan..Kyllähän nuo ihmiset aika pieniä täällä Kiinassa tuntus olevan ja juu, tuo on se normaali paskahuussi :D
No mitäpä luulet, helvetti. Kyykkyyn pääsee kuka vaa muttei ihan joka sotanorsu varmaan ylös pääse.Mihin perustat hypoteesin? Ei oo varaa pyttyihin niin ei oo varaa ruokaakaan? Vaiko et läskit ei pääse kyykkyyn?
Tämä totta varmasti.Läskit ei nää tähdätä.
Onko enemmän asentomahollisuuksia ottaa itteestää vessan peilin kautta kuvia, ku ei oo isoja länsimaalaisia pönttöjä viemässä tilaa?Kyllähän nuo ihmiset aika pieniä täällä Kiinassa tuntus olevan ja juu, tuo on se normaali paskahuussi :D