Jaksat sä veivaa joka ilta? :wtf:
En mäkää mikää supermies ole :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaksat sä veivaa joka ilta? :wtf:
Kauan jengillä menee yleensä nukahtaa, ajatellaan normipäivänä?
Kyllä sitä itsellä on semmonen tapa että hetki täytyy rauhottua lukemalla sängyssä. Suorilta en pysty yleensä nukahtaan.
Sängyssä lukeminen on kyllä mukavaa hommaa. Kakarana lueskelin sängyssä myös heti herättyäni. Tai no, vaikea keksiä sellaista tilannetta missä en olis ollu nenä kirjassa kiinni :D
Tuossa sängyssä lukemisessa on itsellä se vika, etten mä yleensä malta lopettaa lukemista. Luen koko yö putkeen koko kirjan, tai siis lukisin, jos ei aamulla olisi aikaista herätystä.
Ensimmäistä kertaa hahmotin noiden taplettitietokoneiden hyödyllisyyden e-kirjojen lukemista varten kun koitin lukea kirjoja makoillen. Aina joutuu pitämään asennosta riippuen sitä keskeltä taipuvaa kirjaa jossai asennossa missä se ei oo niin hyvä kun pitäis, tai pitämään niistä sivuista kiinni kokoajan ettei ne vaihdu iteksee. Sängyssä lukeminen on ihan paskaa, sohvalla taas parempi kun sohvassa on tukevat käsinojat, voi vähän niinkun puoliks makoilla-rönhöttää rennosti.
Mun tosin ei kannata kirjojen lukemista varten sellasta hankkia, en lukis kuitenkaa vaa räpläisin kaikkee muuta. Muutenkin luen niin vähän
kiskasen Rodeon naamariin :D
Ei näillä kyllä häävi ole lukea. Muuten kyllä näppäriä ajantappamiseen reissuillaOon haaveillu tabletista, koska se ois äärettömän kätevä lomareissuilla. Mulla on helposti neljäkin kirjaa mukana viikon reissulle ja niissä on aika raahaaminen vaikka oisivatkin pokkareita. Tablettiin mahtuis useempi kirja vaivatta eikä se veis kohtuuttomasti tilaa.
Oon haaveillu tabletista, koska se ois äärettömän kätevä lomareissuilla. Mulla on helposti neljäkin kirjaa mukana viikon reissulle ja niissä on aika raahaaminen vaikka oisivatkin pokkareita. Tablettiin mahtuis useempi kirja vaivatta eikä se veis kohtuuttomasti tilaa.
Piristeet väsyttää? Adhd?
Ei näillä kyllä häävi ole lukea. Muuten kyllä näppäriä ajantappamiseen reissuilla
Jos lainaat kirjoja ni en tiiä miten se onnistuis tableteilla. Ja jos ostelee paljon kirjoja ni onha kirjahylly aina hienompi ku joku pädi jossai hyllyllä.
Kirjahyllyistä loppuu tila.
Joo niin loppuu. Mulla on kirjoja varastoituna siellä sun täällä kun kaikki eivät millään mahdu hyllyyn. Tossa on kyllä paljon sellaisiakin kirjoja joita ei tule toista kertaa luettua ja jotka voisin hyvin laittaa kiertoon.