Joutuvat vielä onnettomuuteen jos liikaa kiirehtivät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
C'moon ihmiset, siirtykää jo nyky-aikaan!
Tämän komennuksen viimeinen kokonainen viikko starttasi juuri. Ensi viikon keskiviikko tulee olemaan ihana, koska aion silloin nukkua ja vötkistellä peittojen seassa just niin kauan kuin huvittaa. Käyn vaikka syömässä välillä ja sitten jatkan! En minä kovin kiukkunen ole![]()
En minä kovin kiukkunen oleTämän komennuksen viimeinen kokonainen viikko starttasi juuri. Ensi viikon keskiviikko tulee olemaan ihana, koska aion silloin nukkua ja vötkistellä peittojen seassa just niin kauan kuin huvittaa. Käyn vaikka syömässä välillä ja sitten jatkan!
Kohta tulee valkeuskin. Olen nimittäin tilannut lunta tänne etelään. Uhrilampaiden päät tipahtelevat jo ja viikon puolivälin jälkeen pitäisi tipahdella luntakin.
Et sä kiukkusena mukava oo. Lumi sais tosiaan alkaa jo tulee etelään, tulis edes vähän valosaa ja sais vesisateetki loppua.Normaali päiväjärjestys on palautunut valtakuntaan ja kankut kipeenä eilisestä pyllistelystä. Ei harmita, eikä kiukuta, koska päätin just, että tästä tulee hyvä viikko
Huomenet vaan kaikille!