Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei voi muuta ku hattua nostaa. Perkeleen kova suoritus. Tulen snadisti perässä, ja jos keväällä olisin samassa tilanteessa.

Kiitän. Oishan ton kyllä voinu vähän nopeamminkin hoitaa, mutta hyvä näin. Aika rupeama kuitenkin ollut tuo maisteritutkinto.

Törmäsin tiistaina erääseen tyyppiin, joka oli valmistunut historiasta neljässä vuodessa. Opintopisteitä hänelle oli kertynyt päälle 600. Minä en olisi kyennyt tuollaiseen.

Huomenna pääsis salille viikkoon ei oo päässyt, mulla on muuten paha aavistus siitä mitä mun sheikkerille on voinu tapahtua sillävälin tuola treenikassissa, uskallanko avata vai hyökkääköhän sieltä joku muutaatio örkki?

Haju tulee olemaan ainakin suorastaan infernaalinen :D

Hyi víttu.

Siinä on kaverilla ollut vissiin ihan hyvät istumalihakset. Kai historiassa aika paljon joutuu kuitenkin lukemaan? Matikallahan noita nopeasti valmistuneita kyllä löytyy aina sillon tällön. Esim. yks kaveri on valmistunu 20 vuotiaana maisteriks.

Siinä on kaverilla ollut vissiin ihan hyvät istumalihakset. Kai historiassa aika paljon joutuu kuitenkin lukemaan?

En minä lukenut kuin pari tenttikirjaa kokonaan. Historiassa pärjää aika hyvin sillä, että osoittaa tietävänsä jotain, vaikkei tietäisi yhtään mitään. Eli suomeksi sanottuna akateemisen paskanjauhannan taito on ratkaisevassa osassa. Historiassa kun ei ole samalla tavalla oikeita vastauksia kuin luonnontieteissä.

Ja Himanen 20-vuotiaana tohtoriksi.

Eihän monesti edes teoriassa pysty kahdessa vuodessa maisteriksi valmistumaan pakollisten edeltävyyksien takia.

En minä lukenut kuin pari tenttikirjaa kokonaan. Historiassa pärjää aika hyvin sillä, että osoittaa tietävänsä jotain, vaikkei tietäisi yhtään mitään. Eli suomeksi sanottuna akateemisen paskanjauhannan taito on ratkaisevassa osassa. Historiassa kun ei ole samalla tavalla oikeita vastauksia kuin luonnontieteissä.

Haha okei. Täytyy myöntää, että en ihan kauheasti tiedä, millä perusteella muila aloilla asioita arvioidaan.

Ja Himanen 20-vuotiaana tohtoriksi.

Eihän monesti edes teoriassa pysty kahdessa vuodessa maisteriksi valmistumaan pakollisten edeltävyyksien takia.

Joo ei. Meillä ei kuitenkaan onneks pahemmin pakollisia läsnäoloja tai pakollisia esitietovaatimuksia ole, vaan kaiken voi halutessaan tenttiä. Tietysti sivuaineiden kohdalla voi olla eri asia.

Törmäsin tiistaina erääseen tyyppiin, joka oli valmistunut historiasta neljässä vuodessa. Opintopisteitä hänelle oli kertynyt päälle 600. Minä en olisi kyennyt tuollaiseen.

On siis ollut opiskelun iloa, mitä helvettiä? Minä vedin huvikseni extrakursseja, ja minullekkin tulee 347op tutkinto, mutta ei tulisi mielenkään kaksinkertaistaa tuota, kun nyt jo vituttaa koko opiskelu :D

Mä saan päättää tänään ihan ite mitä meillä syödään: aamulla syötiin kinkku-tonnikalamunakasrullaa+ kasviksia ja hedelmiä, lounaaksi riisipuuroa+ kanelia ja sokeria, päivälliseksi karjalanpaistia ja muusia, jälkkäriksi olisi banoffeeta. Ja ilmakin on mitä mahtavin, aurinko pistaa ja pakkasta -1, ihan täydellinen lenkkeilykeli!

Taitaa olla että mä ees viitti haistaa, suoraan roskakoriin ja uuden osto :D

Tosta saa visiin jonku ei toivotun bakteeripesäkkeen palkkarin mukana vaikka pesisin sen.

Mulla on joskus jääny sheikkeri vaan päiväks tai kahdeks reenikassiin ja sekin haisi jo nii pahalle, et meinas öpö lentää, että itellä menis tossa tilanteessa kyllä suoraa roskii :D

VIP-forumilla olevassa pakkiksen joulukalenterissa olisi vielä tilaa pakkiksen väen "taiteellisille" tuotoksille, joilla levitetään muille pakkislaisille jouluiloa mielikuvitusrikkaalla ja räväkällä otteella! Käykääpä laittamaan nimeä listaan. Jos vanhat merkit pakkislaisten mielikuvituksesta pitävät paikkansa, on joulukalenterista tulossa kaikkien odotusten arvoinen :joulu1:

Back
Ylös Bottom