Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulee tiettyjä "avainpelaajia" aamuvuoroon, jotka tulee täst kävelymatkan päästä ja on yleensä aina aikasessa :) Koskaanhan ei tiedä, mutta epätodennäköstä on, että 6:sta kaikki jättää tulematta.

Onneks ei ole huomennakaan mitään mullistavaa ohjelmaa, muuta kuin salilla käynti. :D Joten voi rauhassa kuunnella loistavaa ja hienoa musiikkia! Todella jees!

Lisäksi on hauskaa käydä avautumassa joissakin tän palstan tredeissä. :) C'moon ihmiset, siirtykää jo nyky-aikaan!

En minä kovin kiukkunen ole :) Tämän komennuksen viimeinen kokonainen viikko starttasi juuri. Ensi viikon keskiviikko tulee olemaan ihana, koska aion silloin nukkua ja vötkistellä peittojen seassa just niin kauan kuin huvittaa. Käyn vaikka syömässä välillä ja sitten jatkan!

Kohta tulee valkeuskin. Olen nimittäin tilannut lunta tänne etelään. Uhrilampaiden päät tipahtelevat jo ja viikon puolivälin jälkeen pitäisi tipahdella luntakin.

Huomenta!

Se olisi uusi viikko, uudet kujeet. Ja palkkapäivä. Tuli vähän lihavampi tili vielä, kun on kaikenlaisia koti- ja ulkomaanmatkoja. Sain siis joululahjarahaa, eli voin ostan itselleni joululahjan :dance:

En minä kovin kiukkunen ole :)

minion-gifs-1.gif

En minä kovin kiukkunen ole :) Tämän komennuksen viimeinen kokonainen viikko starttasi juuri. Ensi viikon keskiviikko tulee olemaan ihana, koska aion silloin nukkua ja vötkistellä peittojen seassa just niin kauan kuin huvittaa. Käyn vaikka syömässä välillä ja sitten jatkan!

Kohta tulee valkeuskin. Olen nimittäin tilannut lunta tänne etelään. Uhrilampaiden päät tipahtelevat jo ja viikon puolivälin jälkeen pitäisi tipahdella luntakin.

Hyväh. :) Et sä kiukkusena mukava oo. Lumi sais tosiaan alkaa jo tulee etelään, tulis edes vähän valosaa ja sais vesisateetki loppua.

Normaali päiväjärjestys on palautunut valtakuntaan ja kankut kipeenä eilisestä pyllistelystä. Ei harmita, eikä kiukuta, koska päätin just, että tästä tulee hyvä viikko :)

Huomenet vaan kaikille!

^^No hirveetä oli lähteä, mutta pääsinpähän täällä sitten mainostamaan.

- - - Updated - - -

Täällähän on ihmeen hyvä vire maanantaiaamuksi.. taidan lähteä mukaan tuohon hyvä viikko kampanjaan. Tästä tulee hyvä viikko.

- - - Updated - - -

Vai onkos nyt maanantai?

Back
Ylös Bottom