Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
köyhä vosu, ei mopoa!
Pispalassa ois varmaan kiva asua. Ajelen pitkästä aikaa tästä läpi ja onhan täällä tosi kivoja taloja. Ja tietty portaat.
Aina vaan paranee!ja punkkareita
Kootti mikä kootti. Hemoglopiini about 12
Eikö gootit juo lepakonverta?
kootti!
Kävitkö Jiro moikkaamassa? Kattelen vaan tuossa samalla Jiro Dreamsiä Cmorelta :DSaatana, Japanissa kun söi mitä tahansa, niin paska ei tullut ollenkaan, semmoisia keittoja ne ovat. Sit Suomessa kun käyn vetäsemässä peruspihvin Manhattanilla, niin jo on jumalauta semmoinen ripuli taas päällä ettei mitään. Mun vatsa on kuin villakoirilla, vähän jotain muutat, niin sekaisin on.
Tänään oli hieno päivä, tajusin ettei minun tarvitse tehdä tänä vuonna laisinkaan jouluruokia! Kyllä elämä voi olla upeaa eron jälkeen!
Aivan sama. Hyvännäkööne. en saisi.
Mä oon päättänyt käydä jouluaattona salilla. Penkkiä.
^ Joku on katkera.
ps. ei oo kirjureita näkynyt :(
Olen empiirisessä tutkimuksessani tullut sellaiseen johtopäätökseen, että työpäivän pitäisi kestää noin kuusi tuntia. Kuuden tunnin jälkeen viimeisetkin motivaation rippeet ja epätoivoinen yrityksen halu ovat kadonneet lähes kokonaan.
Mun facebookki on ainaki täynnä inttikuvia. Ite en kyllä edelleenkää laita mitään kuvia tai päivityksiä kuin korkeentaan hirveessä kännissä. Paljonhan noita inttikuvia ois..